آخرین اخبار

12. اسفند 1402 - 10:43   |   کد مطلب: 27845
دیروز ملت ایران با خلق حماسه‌ای دیگر بار دیگر ثابت کردند که هیچ‌گاه دشمنی‌های مزدوران مملکت را از یاد نبرده و زیر بار هیچ مشکل و سختی‌‌ای سر خم نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به نقل از عصر همدان؛ یکبار دیگر فتح الفتوحی دیگر در کتاب زرین جمهوری اسلامی ایران به نام مردم ثبت و ضبط شده و انتخابات ۱۱ اسفندماه، علی‌ رغم همه سمپاشی‌های دشمنان و بدخواهان ملک و ملت پرشور و شعور برگزار شد.

اکثر شرکت کنندگان این جمله را که نشأت گرفته از نیت پاک و الهی آنها داشت برزبان می آوردند که ما به عشق رهبر و بخاطر عمل به فرمایشات ایشان پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌ایم.

شاید برای خیلی‌ها هنوز معنا و عمق کلام امامین انقلاب روشن نگردیده ولی دوست و دشمن اذعان دارند و اعتراف کرده‌اند که اگر نبود هدایت‌های حکیمانه و الهی ایشان، این نظام مقدس تاکنون نمی‌توانست دوام و قوام پیدا کند و به قول معروف هفت کفن پوسانده بود. این را قاطبه مردم فهمیده‌اند و در عرصه‌ای که باید عمل به این علم را به بهترین وجه به منصه ظهور می‌گذارند. از جمله این عرصه‌ها راهپیمائی اخیر ملت سرافراز ایران در روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ که انصافاً مانور نمایان قدرت این ملت عزیز و سربلند بوده و همچنین راهپیمائی مردم روزه‌دار بعد از یک ماه روزه داری و بعد از انجام بسیاری از عبادات واجب
و مستحب ماه مبارک رمضان، بعد از پاک شدن جسم و روح از شرک و شکستن بت نفس، در پایان به دستور رهبر کبیر و بنیان‌گذار انقلاب، حضرت روح‌الله خمینی(ره)، بزرگ مرد تاریخ بشریت که خود در شکستن بت نفس و نابودی طاغوت‌ها سابقه دیرن داشت، همه و همه به خیابان‌ها آمده و تمامی طواغیت عالم را به مبارزه می‌طلبند و هیچ واهمه از آنها ندارند چرا که به فرموده ولی زمان، که ایشان هم کلامی به جز آیات قرآن و روایات اهل بیت چیزی بیان نمی‌‌کنند «ان معی ربی» و همانا خدای موسی است که همراه و یار و نگهدار این ملت رشید است.

حالا این مردم ایران هستند که سخنان ولی عام امام زمان علیه‌السلام را همان کلام و فرمان امام زمانشان می‌دانند و تمام هم و غم‌شان این‌است که با تمام وجود پشتیبان ولی فقیه باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ این مقدمه در اول این گزارش آمد تا یکبار دیگر نمایان شود که مردم تا حدود زیادی توانسته به وظایف خود نسبت به امام زمان (عج‌)و ولی زمان عمل کرده و مدال افتخار را به گردن خود انداخته ولی همانطور که می‌دانید این مملکت فقط از دو گروه ولی و مردم تشکیل نشده‌است و یک گروه به نام مسئولان و یا همان گروه خادمان مردم را باید به این گروه اضافه کرد.

حالا در روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ باید به منتخبین مردم گفت که حالا که نام شما از صندوق‌های رأی بیرون آمده، خدمت به ملک و ملت و صد البته ولایت‌مداری اگر تا دیروز بعنوان یک عضو عادی از هر صنف و گروهی که بوده‌اید بر شما واجب بود، حالا دیگر از نان شب هم واجب‌تر بوده و شما هم معتمد مردم و هم ولی خدا شده‌اید و چه بسا لحظه‌ای غفلت و سهل انگاری و یا خدای ناکرده اندکی خیانت از طرف شما سرنوشت بسیاری از مردم را عوض کرده و اسباب خسارت بسیاری از آنها‌ را فراهم گرداند و شاید این بخش کوچکی از این اتفاق ناگوار باشد و بخش بزرگ و اصلی آن به تأخیر افتادن ظهور حضرت ولی عصر علیه‌السلام باشد. چرا که نجات مظلومین و مستضعفان عالم از دست طواغیت عالم از طریق زمینه‌سازی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان، وظیفه ذاتی و هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

پس کسی که به ایران و مردم این مرز و بوم با هر عنوانی اعم از قصور و کم‌کاری یا خیانت در امانت ضربه بزند، دقیقاً و مستقیم به ظهور امام زمان علیه‌السلام ضربه زده است.

دیروز ملت ایران با خلق حماسه‌ای دیگر بار دیگر ثابت کردند که هیچ‌گاه دشمنی‌های مزدوران مملکت را از یاد نبرده و زیر بار هیچ مشکل و سختی‌‌ای سر خم نمی‌کنند.

حضور پر قدرت مردم و مسئولان در پای صندوق‌های اخذ رای، از دقایق ابتدائی دیروز، نمایان شده و لحظه به لحظه شکوه حماسه و با بر مشارکت مردم افزوده می‌شد و همه آمدند تا در شب قدر انقلاب و جشن انتخابات شرکت کرده و مهر تاییدی بر استمرار این نظام شکوهمند اسلامی بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ گفت: امیدوارم مرودم با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای، برای انتخاب نماینده اصلح هم برای مجلس خبرگان رهبری و هم برای مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریده و به دشمنان خود بفهمانند که پای کار انقلاب اسلامی ایستاده‌ و سر هیچ چیزی با دشمنان معامله نخواهند کرد.
آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در همدان نیز، با بیان حضور پرشور مردم در پای صندوق‌ای رای در نخستین ساعات روز، اظهار کرد: فکر می‌کنم مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بالای ۴۰ درصد بوده، اکنون شرایطی است که مشارکت خوبی اتفاق افتاده است.

او افزود: اکنون شرایط مهمی است، امیدواریم که همه کسانی که دغدغه این کشور و امنیت آن را دارند، با حضور خودشان کاری را انجام دهند که شهید سلیمانی در سختی‌ها انجام می‌داد.

شهروندی در رابطه حضور خود در انتخابات امسال، گفت: آنچه که برای من به‌عنوان یک انسان مهم بوده و انسان را از سایر موجودات متمایز می‌کند، حق اختیاری است که به انسان داده شده و من دوست دارم بخاطر این حق در این حماسه شرکت کرده و حق خودم دفاع کنم.

وی افزود: حضور تک‌ تک ما بعنوان یک قطره از دریا، موج‌های خروشانی را تشکیل می‌دهد که می‌تواند دشمنان را از پای درآورد.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار