آخرین اخبار

24. تير 1396 - 9:56   |   کد مطلب: 24549
کمیته بحران یکی از ستادهای مهم در هر شهرستان می باشد که در مواقع حساس و وقوع حوادث غیر مترقبه وجودش الزامی می باشد و با تشکیل جلساتی با دستگاههای مرتبط اقدام به تصمیم گیری و حل مشکل می کند.

به گزارش آوای فامنین ، به نقل از بهارانه، در شهرستان بهار نیز کمیته بحران در فرمانداری بهار واقع است و ریاست ستاد بحران را فرماندار بهار بر عهده داشته و دبیر ستاد نیز یکی از کارکنان فرمانداری بهار است.

در خصوص عملکرد این ستاد به فرمانداری بهار مراجعه کردیم و جویای جلسات این ستاد و بیشترین موضوع بررسی شده در این ستاد از دبیر کمیته بحران شدیم که متاسفانه دبیر ستاد حاضر به پاسخویی به سوالات ساده خبرنگار ما نشد و خبرنگار را به رئیس ستاد ارجاع داد و به دلیل عدم حضور رئیس ستاد خبرنگار ما به پاسخ سوالات خود دست نیافت.

جالب است که گویی در این ستاد خبرنگاران و سوالات آنها، هرچند ساده و کم اهمیت، خود یک بحران و معضل محسوب شده و دبیر از پاسخگویی به خبرنگار اجتناب کرده و حتی حاضر به شنیدن سوالات خبرنگار نشده و در صدد است که به سرعت از خبرنگار دوری کند.

حال سوال اینجاست که اگر خدای ناکرده اتفاق ناخوشایندی در شهر یا شهرستان بیفتد و رئیس ستاد به دلیلی در شهرستان حضور نداشته باشد آیا افرادی که جانشین رئیس هستند می توانند بحران را مدیریت کنند یا اینکه باید منتظر بمانند تا رئیس ستاد بیاید و تصمیم بگیرد؛ حال سوالات ساده یک خبرنگار که جای خود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار