آخرین اخبار

25. فروردين 1392 - 12:55   |   کد مطلب: 954
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) کامل ترین الگو در زمینه های مختلف برای یک زندگی معنوی در تمام زمان ها است.

1_635014518043722388_s

حجت الاسلام احد آزادیخواه ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات، چهارده معصوم الگوها و اسوه‌های کاملی برای تمام انسان‌ها در هر عصر و زمانی هستند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگو و اسوه‏ در عالم معرفى شده و بشریت باید از زندگى او سرمشق بگیرد، افزود: بانوان باید با شیوه ‏هاى تربیتى، اخلاقى، خودسازى، همسردارى، تربیت فرزند و حقوق اجتماعی این بانوی بزرگوار بیشتر آشنا شوند.

آزادیخواه اضافه کرد: حضرت زهرا(س) از واقفان برجسته زن جهان اسلام است و نقطه برجسته و ویژگی ممتاز شخصیت حضرت زهرا(س) در این است که این حضرت بنده خالص و برگزیده خدا بود.

وی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی رفتاری ایشان است که از این حضرت باقی مانده و در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه کار و خیرات، صدقات و فعالیت‌های عام‌المنفعه اهتمام زیادی داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: ویژگی های رفتاری امامان معصوم(ع) محدود به یک زمان و مکان خاص نیست و رفتار و منش آنها در همه زمان‌ها می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک الگوی کامل رفتاری هستند، الگو باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهیدان انقلاب اسلامی فرزندان معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) هستند، اضافه کرد: فاطمه زهرا(س) دختر پیامبر(ص) معنای مصداق انا اعطیناک الکوثر است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه ادامه داد: تقوای حضرت فاطمه زهرا(س) زبانزد خاص و عام است و بانوان ما باید از تقوا، عفت، حیا و حجاب حضرت فاطمه زهرا(س) درس و الگو بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با دارا بودن این ویژگی‌های شخصیتی نه تنها برای بانوان بلکه برای تمام جهانیان الگو است.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار