آخرین اخبار

20. فروردين 1393 - 11:52   |   کد مطلب: 8702
دشمنان ایران اسلامی عمق فرمایشات مقام معظم رهبری را در مورد نرخ رشد جمعیتی سریعا دریافت کرده و در تلاشی بی سابقه بر بی اثرکردن این سیاست برآمده اند.

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی فارسی بار دیگر در تلاش برآمد تا سیاست های کلان نظام را به گمان خود خدشه دار کند.


برنامه "نوبت شما"ی این شبکه با طرح این سوال که آیا بر عقیده هر که دندان دهد روزی دهد هستید و یا معتقدید اول باید به جیب نگاه کرد و سپس اقدام نمود، ذهن مخاطب خود را به مشکلات قبل و پس از فرزنددار شدن هدایت کرد.


بی بی سی با گزینش مخاطبانش سعی در القا نمودن این مطلب بود که مشکلات و پیآمدهای فرزند به قدری زیاد است که اکثر خانواده های ایرانی ابتدا سعی در پُر کردن جیب خود داشته و سپس به فرزند فکر می کنند.


قابل ذکر است شبکه های معاند جمهوری اسلامی بارها در تلاش بوده اند که به بهانه های مختلف سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت فراوان فرزند و نرخ رشد جمعیتی را به چالش کشیده تا شاید بتوانند مانعی بر سر راه جوان تر و در نتیجه پویاتر شدن جمعیت کشور شوند.


به همین منظور بی بی سی فارسی درصدد ایجاد توقعی بود که ابتدا دولت باید کمک کند سپس  مردم با دریافت این کمک ها، اقدام به  فرزندآوری کنند.


همچنین باید گفت اهمیت این موضوع از آن جا روشن می شود که اگر مسئله، موضوع پیش پا افتاده ای می بود، نوک پیکان تهاجم فرهنگی غرب هیچ گاه به این نکته مهم جلب نمی شد و برای آن تنها در شبکه بی بی سی، ده ها ساعت وقت برای معکوس کردن این حرکت صرف نمی شد.

جالب است بدانید که میانگین جمعیت در ایالات متحده آمریکا 4 بوده در حالیکه در ایران 1/1میباشد.

نکته قابل تأمل اما این است که دشمنان ایران اسلامی عمق دغدغه رهبر فرزانه انقلاب را سریعا دریافت کرده و در تلاشی بی سابقه بر بی اثر نمودن رهنمون های ایشان برآمده اند؛ در حالی که در کمال تأسف باید گفت جامعه نخبگان کشور و همچنین اکثر دستگاه های ذی ربط هنوز بر اهمیت استراتژیک این موضوع پی نبرده اند چه رسد به عملیاتی کردن این رهنمودها

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار