آخرین اخبار

20. فروردين 1393 - 11:48   |   کد مطلب: 8700
همزمان با آغاز ثبت نام اولین گروه از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در نخستن روز، سامانه رفاهی با اختلالاتی مواجه شده است.

مهر: همزمان با آغاز ثبت نام اولین گروه از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در نخستن روز، سامانه رفاهی با اختلالاتی مواجه شده است.

با آغاز اولین گروه ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی از بامداد روز چهارشنبه 20 فروردین ماه جاری، سایت www.refahi.ir که برای ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته است، دچار اختلال شد، این در حالی است که مسئولان این سازمان از رفع مشکلات مربوط خبرمی دهند. 

رئیس مرکز داده‌ورزی سازمان هدفمندی یارانه‌ها دو روز پیش از آغاز اجرای طرح با اعلام اینکه در زمان ثبت نام متقاضیان یارانه نقدی اختلال در سایت رفاهی نخواهیم داشت، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای زیرساخت‌ها و فضای اینترنتی از سوی وزارت ارتباطات، مشکل خاصی در این زمینه از نظر افزایش حجم مراجعه کنندگان به سایت رفاهی نخواهیم داشت.

با این وجود مشکلاتی برای ثبت نام کنندگان ایجاد شده است و مراجعان به سایت رفاهی با این پیام مواجه می شوند که " سامانه در حال به روز رسانی است، بعدا مراجعه کنید".

در عین حال ایراداتی در بخش های مختلف ثبت نام وجود دارد از جمله اینکه در بخش مربوط به تعیین شهرستانها، سامانه دارای ایراداتی است و بخش مربوط اسامی شهرستانهای مختلف را نشان نمی دهد. 

همچنین سامانه در بخش های مختلف ثبت نام قطع می شود و ثبت نام کننده مجبور می گردد که برای ثبت نام تمام مراحل را از ابتدا آغاز کند. در عین حال در بخش مربوط به اعلام شماره ملی اعضای خانوار، پس از ثبت شماره های ملی نام اعضای خانوار بر روی سایت درج نمی شود. 

نرگس نجفی مدیر امور بانکی ستاد هدفمندی یارانه‌ها به مردم توصیه کرده است که در ساعت‌های پرترافیک از مراجعه به سایت خودداری کرده و ثبت نام را به زمانی موکول کنند که سایت رفاهی از بار ترافیکی کمی برخوردار باشد.

راساس برنامه اعلام شده، ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز 20 فروردین ماه جاری، به‌طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به‌نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت‌نام یعنی 21 فروردین ماه جاری اقدام به نام‌نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به‌ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز 22 فروردین، عدد «سه» در روز 23 فروردین، عدد «چهار» در روز 24 فروردین، عدد «پنج» در روز 25 فروردین، عدد «شش» در روز 26 فروردین، عدد «هفت» در روز 27 فروردین، عدد «هشت» در روز 28 فروردین و در نهایت عدد «9» در روز 29 فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای 30 و 31 فروردین ماه جاری به ثبت‌نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی‌ای تعلق دارد که طی 10 روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.

ثبت‌نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکان‌پذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می‌توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و استانداری‌ها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار