آخرین اخبار

20. فروردين 1393 - 10:01   |   کد مطلب: 8674
معاون عمرانی فرماندار همدان ضمن تشریح روند ثبت نام فاز دوم هدفمندی در همدان گفت: در حال حاضر 191 هزار خانوار در شهرستان همدان وجود دارد که 163 هزار خانوار از این تعداد در سطح شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند قرار دارند.

علی‌محمد محمدی در جلسه هماهنگی مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه 27 هزار و 695 خانوار از 191 خانوار شهرستان همدان، در نقاط روستایی ساکن هستند، گفت: در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان همدان تعداد خانوارهای روستایی و شهری کاملاً مشخص شده است.

وی با بیان اینکه امر ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از فردا در همدان آغاز می‌شود، افزود: مراکز مجاز به ارائه خدمات اینترنتی در راستای ثبت نام خانوارها، باید به این مهم به عنوان یک فرصت بنگرند چراکه برای هر خانوار هزینه ثبت نام 3 هزار و 500 تومان مشخص شدند.

معاون عمرانی فرماندار همدان با اشاره به بحث درآمدزایی ثبت نام خانوارها در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در مراکز ارائه خدمات اینترنتی مجاز تصریح کرد: قیمت مصوب ثبت نام به ازای هر خانوار 3 هزار و 500 تومان بوده و تعدی از این رقم تخلف محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: با توجه به فرصت و مزیت ایجاد شده در امر ثبت نام اینترنتی هدفمندی یارانه‌ها برای مراکز مجاز ارائه خدمات اینترنتی در همدان، برای این مراکز تعهداتی نیز ایجاد شده که مهم‌ترین آن توجه به صحت و درستی امر ثبت نام کاربران و خانوارهای هدف در هر روز معین است.

محمدی بر لزوم توجه به امر دقت در روند ثبت نام خانوارها در مراکز ارائه خدمات اینترنتی تأکید کرد و گفت: در روند روزهای ثبت نام روزهای جمعه نیز تعطیل نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با حضور بسیار زیاد افراد مواجه خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها موارد کاملاً مشخص بود و فرصت بیشتری تعیین شده بود اما در مرحله دوم فرصت کاملاً محدود است.

معاون عمرانی فرماندار همدان گفت: ثبت احوال شهرستان همدان آمادگی دارد به افراد سرپرست خانواری که فاقد کد ملی هستند به محض حضور در اولین فرصت کد ملی ارائه کند.

وی یادآور شد: امر ثبت نام افرادی که زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و یا بهزیستی هستند نیز توسط این دو دستگاه انجام خواهد شد اما در صورت حضور در مراکز اینترنتی نیز می‌توانند ثبت نام شوند.

محمدی عنوان داشت: کافی‌نت‌ها و مراکز ارائه خدمات اینترنتی در شهرستان همدان در راستای اتمام امر ثبت نام خانوارها در هر روز کاری مشخص باید به صورت سه شیفت بوده و تا زمانی که مراجعه دارند واحد خود را باز نگه دارند.

وی در پایان سخنانش افزود: در محل ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها در واحدهای اینترنتی باید یک بنر تهیه و نصب شود تا برای افراد راهنما باشد.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار