آخرین اخبار

20. فروردين 1393 - 9:17   |   کد مطلب: 8664
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری همدان گفت: در راستای ثبت نام اینترنتی خانوارها در همدان از نظر اینترنت در همدان مشکلی نداریم.

عباس صادقی‌در جلسه هماهنگی مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه در امر ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قیمت ثبت‌ نام در تهران 3 هزار و 500 تومان تعیین شد، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته قیمت ثبت نام در همدان نیز همین مبلغ تعیین شده است.

وی ابراز داشت: کافی‌نت‌ها و دفاتر پیشخوان دولت و سایر مراکز مجاز به ارائه خدمات اینترنتی در همدان در صورت دریافت حق ثبت نام از سرپرست خانوار متعهد به انجام تمام و کمال امر ثبت نام وی هستند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری همدان خطاب به دفاتر پیشخوان، کافی‌نت‌ها و مراکز مجاز به ارائه خدمات اینترنتی در امر ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها، افزود: از این مراکز انتظار می‌رود تا زمانی که مراجعه دارند، فعالیت کنند.

وی تأکید کرد: در این سیر انتظار بیشتر از مراکز ارائه خدماتی است که باسواد نیز هستند چراکه باید در امر ثبت نام‌ کمال دقت به کار گرفته شود.

صادقی پوریانی با تأکید بر اینکه امر ورود اطلاعات خانوار در سامانه رفاهی باید با عنایت و دقت ویژه‌ای انجام شود، گفت: اگر در این زمینه اشتباهی صورت گیرد، قابل برگشت نیست.

وی با تأکید دوباره بر اینکه اگر امر ثبت نام خانوارها در سامانه به درستی انجام نشود، بعداً قابل اصلاح نیست، اضافه کرد: در راستای ثبت نام اینترنتی خانوارها در همدان از نظر اینترنت در همدان مشکلی نداریم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری همدان خطاب به مراکز مجاز به ارائه خدمات اینترنتی در همدان ابراز داشت: در راستای انجام تعهد ثبت نام خانوارها باید به اندازه کافی پهنای باند داشته باشید تا کاربران دفاتر در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

وی تأکید کرد: به محض درخواست دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز مجاز به ارائه خدمات اینترنتی در راستای ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در همدان، پهنای باند انجام می‌شود تا کار هدف به نحو شایسته‌ای صورت پذیرد.

صادقی پوریانی خطاب به مراکز مجاز به ارائه خدمات اینترنتی در امر ثبت نام یارانه‌ها تأکید کرد: به هیچ عنوان فرم هیچ فردی را نزد خود نگه ندارید و افراد را از صحت و اتمام ثبت نامشان مطمئن کنید.

وی با اشاره به برگه ثبت نام خانوارها در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر تعداد فیلدها بسیار کاهش پیدا کرده به طوری که برای یک خانوار پنج نفره تنها 20 فیلد آماده پر کردن وجود دارد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری همدان خاطرنشان کرد: در امر ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها شماره کارت عابربانک سرپرست خانوار، ملاک نیست بلکه تنها شماره حساب آخرین دریافت یارانه در 22 اسفندماه سال گذشته ملاک است.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار