آخرین اخبار

20. فروردين 1393 - 8:35   |   کد مطلب: 8639
مدير آموزش و پرورش فامنين در اولين جلسه شوراي ورزشي شهرستان در سال جديد خواستار اهتمام هرچه بيشتر مديران در اجراي ورزش صبحگاهي مدارس شد.

علي رستمي مدير آموزش و پرورش فامنين در اولين جلسه شوراي ورزشي شهرستان در سال جديد خواستار اهتمام هرچه بيشتر مديران در اجراي ورزش صبحگاهي مدارس شد.

رستمي مدير آموزش و پرورش فامنين يكي از راههاي موثر توسعه و گسترش تربيت بدني و تامين نيازهاي دانش آموزان را در گرو تدوين برنامه اي منسجم دانست و با اشاره به وجود پتانسل هاي ورزشي مناسب در شهرستان خواستار برنامه ريزي و استعداد يابي در رشته هاي مختلف جهت به فعليت رساندن آنها شد.

وي همچنين افزود: با توجه به مساعد شدن شرايط جوي در منطقه لازم است مديران مدارس نسبت به اجراي ورزش صبحگاهي در مراسم آغازين توجه ويژه داشته باشند.

در اين جلسه عاشوري كارشناس تربيت بدني و سلامت اداره گزارشي از اقدامات انجام شده در شش ماه نخست سالتحصيلي جاري از جمله: (طرح ملي ژيمناستيك،ساختار قامتي،كانون هاي دانش آموزي، مدرسه تخصصي ورزش و مسابقات ورزشي) ارائه نمود.

در ادامه جلسه شوراي ورزشي شهرستان در خصوص برگزاري مسابقات ورزشي همكاران در هفته گراميداشت مقام شامخ معلم و همچنين فراهم كردن شرايط مناسب جهتبرگزاري هرچه بهتر كلاس ژيمناستيك دانش آموزان مدارس روستايي، بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار