آخرین اخبار

19. فروردين 1393 - 20:47   |   کد مطلب: 8613
معاون سياسي امنيتي استاندار همدان گفت: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله جدا از هم و در طول یکدیگر نیستند بلکه مکمل یکدیگر و در متن هم قرار دارند.

محمدابراهيم الهي‌تبار با اشاره به نامگذاري سال 93 به عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي» اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامي با تدبير و هوشياري خود، همگان را به دو مقوله مهم «اقتصاد» و «فرهنگ» معطوف کردند زيرا دشمن از اين دو راه قصد نفوذ به داخل کشور را دارد.

وي با بيان اينکه توجه به اين نامگذاري زمينه را براي توسعه و تعالي کشور مهيا مي‌کند، ادامه داد: بهره‌گيري از شاخص‌هاي اقتصادي کشور و برنامه‌ريزي مدون و منسجم، زمينه را براي توسعه اقتصادي جامعه ايجاد مي‌کند.

معاون سياسي امنيتي استاندار همدان توجه به حماسه اقتصادي را يکي از راهبردهاي پيشرفت کشور دانست و ابراز داشت: در اين زمينه توجه به انجام کار فرهنگي و برخورداري از مديريت جهادي راهگشا خواهد بود.

وي ادامه داد: براي تحقق شعار سال بايد ابتدا ببينيم در چه جايگاهي قرار داريم و بعد از آن نسبت به رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت اقدام کنيم.

الهي‌تبار اصلاح زيربنايي و بنيادين اقتصادي و فرهنگي جامعه را عامل برون‌رفت از مشکلات دانست و ابراز داشت: توجه به اين مهم باعث مي‌شود کشور در مقابل تهديدات‌ دشمن محکم‌تر از قبل باشد.

وي تأکيد کرد: همه بايد از امروز براي عملياتي شدن شعار سال تلاش کرده و زمينه را براي توسعه پايدار کشور فراهم کنيم.

معاون سياسي امنيتي استاندار همدان با بيان اينکه استان همدان ظرفيت خوبي را براي تحقق شعار سال دارد، گفت: با کارهاي خوبي که در حوزه اقتصادي طي سال گذشته تاکنون در استان رخ داده، اميد است بتوانيم گام‌هاي موثرتر و بهتري در اين زمينه برداريم.

وي در پايان سخنانش با تأکيد بر اينکه بايد در بخش فرهنگ نيز کارهاي بيشتري صورت گيرد، خواستار توجه به اين مهم شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار