آخرین اخبار

19. فروردين 1393 - 11:39   |   کد مطلب: 8599
امروز و در همایش «سلام به صلح، سلام به سوریه» در دانشگاه تهران چهره‌های فرهنگی ایرانی و خارجی برای صلح در سوریه هم‌پیمان می‌شوند.

ستاد امروز همایش «سلام به صلح، سلام به سوریه» با حضور اعضای این حرکت در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این همایش شخصیت‌های مطرحی همچون بهروز افخمی، رضا امیرخانی، محمدحسین جعفریان، فروز رجایی‌فر ، محمدرضا زائری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، محمدرضا شهیدی‌فرد، ابوالقاسم طالبی، ناصر فیض، فرشته روح‌افزا، محمدرضا زائری، محمدرضا طالقانی و سیدمحمد مرندی حضور خواهند داشت.

در ابتدا استیون سیزر، نویسنده کتاب «صهیونیسم مسیحی» سخنرانی کرده و بعد از آن، برخی از هنرمندان و چهره‌های یادشده از ایران به سخنرانی می‌پردازند.

اجرای زنده آهنگ «پیامبران» توسط «طه حسنی» نیز از دیگر بخش‌های برنامه است و به گفته مسئولان ایرانی کاروان این برنامه، پیمان مشترکی میان شخصیت‌های مطرح بین‌المللی به‌منظور تلاش برای برقراری صلح در سوریه است.

بنابر این گزارش، مهمانان خارجی این مراسم علاوه بر «استیون سیزر»، «مادر اگنس مریم»، نمایندۀ لبنانیِ جریان مصالحه در سوریه، «مایرید ماگوایر»، برندۀ جایزۀ صلح نوبل در سال 1976 و عضو ایرلندی شورای بین‌المللی صلح، «اوا بارلت»، روزنامه‌نگار و فعال صلح کانادایی، «پدر دیو اسمیت»، فعال صلح استرالیایی و جان‌شپتون رئیس حزب ویکی‌لیکس استرالیا و پدر ژولیان آسانژ هستند.

همایش «سلام به صلح،‌سلام به سوریه»، امروز، سه‌شنبه نوزدهم فروردین‌ماه، ساعت 15 در سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار