آخرین اخبار

19. فروردين 1393 - 8:54   |   کد مطلب: 8573
: اتحادیه اروپا در یک بازی روانی با همدستی عوامل فتنه گر قطعنامه ضد ایرانی تهیه و به تصویب رساندند و در حالی که به شکلی مضحک و احمقانه به آزادی فتنه گران و همجنس بازان در کشور مسلمان و شیعه مذهب ایران پرداخته شده که هنوز واکنش در خور توجهی از سوی رئیس جمهور و دستگاه دیپلماسی کشور در این زمینه دیده نشده است.

اتحادیه اروپا در قطعنامه ضد ایرانی چهره زشت خود را آشکار ساخت، اقدام مداخله جویانه اتحادیه اروپا و تعیین تکلیف برای ملت بزرگ ایران و اظهار همدستی با سران فتنه تا حمایت از همجنس‌بازان از مشخصات چهره سیاه اروپا و نفاق قاره سبز است.

اتحادیه اروپا در یک بازی روانی با همدستی عوامل فتنه گر نظیر خانم فاطمه حقیقت جو، تقی رحمانی، علی اکبر موسوی خوینی ها، سران گروهک تروریستی منافقین (گیتی سرافرازان – که در گزارش ها بعدی در خصوص ماهیت و تلاش های وی در راستای تصویب قطعنامه در پارلمان اروپا پرداخته خواهد شد)  و همچنین جواسیسی که در تلویزیون بی بی سی فارسی به عنوان کارشناس فعال هستند نظیر حسین باستانی ، علیرضا نوری زاده ، محسن کدیور ، محسن خلجی و همچنین برخی چهره های ضد انقلاب رژیم طاغوت نظیر شاهین فاطمی، شیرین عبادی، منوچهر گنجی و با همدستی برخی مرتبطین داخل کشور که ارتباط تنگاتنگی با عوامل بیگانه دارند مانند خانم ستوده و نرگس محمدی این قطعنامه را تهیه کردند.

با اینکه موسسه ضد انقلاب حقیقت جو و خوینی ها در ایالات متحده بارها تلاش کرده است ارتباط ارگانیکی خود با منافقین را به اشکال مختلف پنهان کند اما این ارتباط و همدستی که به تهیه پیشنویس و سپس تصویب قطعنامه پارلمان اروپا منجر شد قابل کتمان نیست و در چند گزارش سلسله وار در باره آن بحث خواهد شد.

بازی روانی غرب علیه ایران در آستانه نشت ۱+۵ سفارش رژیم اشغالگر قدس بود که از جلسات و همایش های پادوهای فتنه گر کشورهای مختلف غربی در ۶ ماه گذشته بیرون آمد.

از دیدار اشتون با فتنه گران تا تلاش برای تأسیس دفتر پارلمان اروپا در ایران

جاسوسی آشکار، هدایت و فعال کردن منابع ضد انقلاب در داخل کشور یکی از اهداف راه اندازی دفتر اتحادیه اروپا در تهران است. سفارت اتریش، یونان و سوئد در چند ماه گذشته لابی دیدارهای غربی ها با برخی فتنه گران سال ۸۸ بودند.

دیدارهای خارج از عرف دیپلماتیک خانم اشتون و تیم اروپایی با برخی عوامل فتنه گر و اهدای جایزه ساخاروف به جعفر گناهی در تهران و دیدار با نسرین ستوده وکیل متهمان امنیتی در تهران نشان از فتنه جدید و رویارویی غرب با مردم ایران دارد.

پیش‌نویس قطعنامه کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اروپا، با توجه به خطای نابخشودنی خانم اشتون به ایران و اقدام مشابه هیات پارلمانی اروپا هرگونه زمینه‌ای برای گشایش دفتر پارلمان اروپا در تهران را منتفی کرده است. قطعنامه جدید اتحادیه اروپا انتشار موارد زیاده خواهانه گذشته و بهانه جویی های تکراری است.

تلاش پارلمان اروپا برای تشکیل دفتر نمایندگی در تهران ( بخوانید مقر لانه جاسوسی ۲) در حالی است که خود اروپایی ها مخصوصا فرانسه به شکلی گستاخانه به جاسوسی از وزارت خارجه و چند موسسه ایران اعتراف کرده اند.

نشریه لوموند نوشت: دولت فرانسه در جمع آوری اطلاعات سری در سطح بین المللی، و جاسوسی از دوستان و دشمنان خود بسیار فعال است.مدارک جدید نشان می دهند که هدف اصلی فرانسه، کسب اطلاعات دربارۀ ایران و فعالیت های اتمی این کشور است.به نوشتۀ لوموند، علاوه بر وزارت خارجۀ ایران، چهار مؤسسۀ دیگر بسیار تحت مراقبت فرانسوی ها بوده است.( دانشگاه علم و صنعت – سازمان انرژی اتمی – دانشگاه امام حسین – دانشگاه مالک اشتر)

این روزنامه می نویسد: فقط دستگاه های امنیتی فرانسوی نیستند که به این نهادها توجه دارند. سرویس های اسرائیلی و آمریکایی نیز از خیلی وقت پیش به آنها "علاقه" داشته اند. لوموند به نقل از منابع دیپلماتیک و امنیتی می افزاید که فرانسه قبلاً اطلاعات در بارۀ ایران را از اسرائیلی ها و آمریکایی ها دریافت می کرد، اما اینک استقلال عمل پاریس در این زمینه نشان می دهد که سرمایه گذاری های کلان فرانسه در فن آوری های مربوطه طی سال های ٢٠٠۶ تا ٢٠١٠ و استخدام کادرهای جدید توسط سازمان امنیت، بی فایده نبوده و به نظر می رسد که این کشور در عرصۀ حملات سایبری به سطح بالایی رسیده است.

متاسفانه با توجه به اعتراف کشورهای غربی به جاسوسی از پیشرفت های صنعتی جمهوری اسلامی و ایجاد موانع متنوع برای مقابله  با این رشد چشمگیر جهانی، برخی از پادوهای داخلی کشورهای غربی با سینه چاکی تمام، قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا را چراغ سبزی می دانند که میتواند راهگشا باشد.

البته برخی پایگاه های خبری پا را از این هم فراتر گذاشته اند و تیتر یک خود را هماهنگ با آنسوی آب ها تنطیم میکند.

سایت سلام نو با رپرتاژ خبر قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا با تخصیص این تیتر نشان داد بلندگوی یاوه گویان غرب در داخل کشور است. "تاکید اتحادیه اروپا بر دیدار با مخالفان سیاسی و فعالان جامعه مدنی در ایران" تیتر یک پایگاه خبرپراکنی سلام نو بود.این پایگاه خبرپراکنی در راستای نقشه ای غرب برای تطهیر فتنه گران و اغتشاشگران فتنه ۸۸ واژه فعالان مدنی را استفاده کرد.اتحادیه اروپا تحت تاثیر لابی های رژیم صهیونیستی در قطعنامه ضد ایرانی خود با دخالت آشکار در امور داخلی جمهوری اسلامی با تیتر "MOTION FOR A RESOLUTION " اهداف شوم خود را بیش از پیش نمایان کرد.

1111 [640x480]

با تمام این تفاسیر کمترین انتظار از رئیس جمهور محترم به عنوان یک روحانی و در لباس یک شخصیت دینی و البته دستگاه دیپلماسی کشور با توجه به سخنان گستاخانه ای مثل ازادی فتنه گران و همجنس بازان در ایران این است که قاطعانه و شفاف در قبال این بی حرمتی به ملت مسلمان و شیعه مذهب ایران موضع گیری کنند تا چنین رفتارهایی از سوی غرب به عنوان دستاورد دولت تدبیر امید تلقی نشود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار