آخرین اخبار

19. فروردين 1393 - 8:05   |   کد مطلب: 8521
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: مبالغ لیست را ندیدم که آن را تأئید یا تکذیب کنم و دیگر بیشتر از این چیزی نمی‌دانم اما فقط می‌دانم که این لیست کاملاً محرمانه بوده است.

در خصوص لیست مالی منتشر شده باشگاه پرسپولیس که در آن رقم قرارداد و دریافتی کادر فنی و بازیکنان این تیم اعلام شده گفت: این لیست دست آقای ایمان‌زاده بود که او کارهای مالی فدراسیون فوتبال را انجام می‌دهد و کارمند وزارت ورزش است و به همین دلیل برای ذیحسابی باشگاه پرسپولیس هم او آمد. یک نسخه، محرمانه برای امیررضا خادم ارسال شد، یک نسخه برای دفتر وزیر ورزش و جوانان فرستادیم. یک نسخه دیگر را برای علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و یک نسخه دیگر را برای سازمان لیگ و یک نسخه هم پیش ایمان‌زاده بود و یک نسخه دیگر دست عاشوری مسئول مالی باشگاه پرسپولیس.

وی ادامه داد: حتی برای اینکه این نسخه به بیرون درز پیدا نکند دبیرخانه و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم از آن بی‌اطلاع بودند و حتی اجازه ندادیم که دبیرخانه این لیست را تایپ کند چرا که فکر می‌کردیم این لیست به بیرون درز پیدا می‌کند اما باید بگویم که لیستی درست است که شماره حساب‌ها در کنار آن نوشته شده چون ما یک بار این لیست را فرستادیم و گفتند که باید با قراردادهای سازمان لیگ تطبیق داده شود و به همین دلیل آن را برگشت زدند و ما دوباره آن را برایشان فرستادیم و کل این لیست محرمانه بود و فقط برای اینکه مسئولان از آن مطلع شوند برای آنها فرستادیم و حتی خود من و آقای قدوسی مسئول روابط عمومی باشگاه از وجود این لیست بی‌اطلاع بودیم و فقط لیست را به افرادی دادیم که نام بردم و نمی‌دانم چه کسی این لیست را ارائه کرده و فقط می‌گویم لیستی که با شماره حساب همراه است لیست اصلی است.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مبالغ لیست منتشرشده واقعی است یا نه، افزود: من مبالغ لیست را ندیدم که آن را تأئید یا تکذیب کنم و دیگر بیشتر از این چیزی نمی‌دانم اما فقط می‌دانم که این لیست کاملاً محرمانه بوده است.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار