آخرین اخبار

14. فروردين 1393 - 22:53   |   کد مطلب: 8339
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عمده هدف اسرائیل از تبلیغات در مورد «گنبد آهنین» مرعوب کردن حریف است،‌ نه بیان واقعیت، در حالی که ما دست رژیم صهیونیستی را خوانده‌ایم و فریب بزرگنمایی‌های آنها را نمی‌خوریم.

 

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اشتباه سامانه موشکی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در شلیک 2 موشک به شهرک صهیونیست‌نشین «ایلات» گفت:‌ تبلیغات صهیونیست ها و بزرگنمایی آن‌ها در مورد قابلیت‌های «گنبد آهنین» در انهدام هر موشک شلیک‌شده به‌سوی رژیم صهیونیستی،‌ بیشتر نوعی عملیات روانی است.

وی در ادامه اظهار کرد:‌ البته این به آن معنا نیست که «گنبد آهنین» اسرائیل صد در صد ناکارآمد است، بلکه به این معناست که برخلاف تبلیغات فراوان،‌ توانایی ممانعت از اصابت تمام موشک‌هایی که سرزمین‌های اشغالی را هدف بگیرند،‌ ندارد.

کوثری با تأکید بر اینکه همان‌طور که تاکنون سامانه دفاعی موشکی رژیم اشغالگر قدس نتوانسته است نفوذناپذیر بماند،‌ از این به بعد نیز قادر نخواهد بود،‌ از اصابت موشک‌ها به این سرزمین‌ها جلوگیری کند، گفت:‌ عمده هدف اسرائیل از تبلیغات در مورد «گنبد آهنین» مرعوب کردن حریف است،‌ نه بیان واقعیت، در حالی که ما دست رژیم صهیونیستی را خوانده‌ایم و فریب بزرگنمایی‌های او را نمی‌خوریم.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار