آخرین اخبار

13. فروردين 1393 - 2:26   |   کد مطلب: 8320
سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان از وقوع سه سانحه رانندگی در سیزدهمین روز اجرای طرح امداد نوروزی خبر داد.

مقصود شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح امداد نوروزی در محورهای مواصلاتی استان در 13 روز گذشته، از ارائه خدمات امدادی و حضوری به مسافران نوروزی خبر داد.

وی در همین زمینه به مراجعه یک مصدوم با شکستگی در ناحیه سر و مچ پا به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای پیروز در حوالی روستای گرمایی از محور همدان به ملایر سخن گفت و افزود: این مصدوم پس از اقدامات اولیه پزشکی به وسیله نجاتگران به مراکز درمانی انتقال یافت.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان از ارائه خدمات حضوری به چهار حادثه‌دیده در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تجرک واقع در محور همدان به فامنین خبر داد.

وی به واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در محور همدان به تهران حوالی پل هوایی سیلو اشاره کرد و با ابراز تأسف افزود: در این سانحه رانندگی دو نفر از پنج سرنشین خودرو در لحظه جان خود را از دست داده و یک نفر نیز به دلیل وخامت حال جسمی توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

شعبانی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور اصلی همدان به ملایر و محور فرعی طاس‌بندی اظهار کرد: از چهار سرنشین این خودرو نیز دو نفر راهی بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور همدان به ملایر را نیز شاهد بودیم، ابراز داشت: تنها سرنشین این خودرو به کمک امدادی نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای پیروز، از مرگ حتمی نجات یافت.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان از هم‌استانی‌ها و مسافرانی که در محورهای مواصلاتی منتهی به همدان تردد می‌کنند خواست با رعایت سرعت مطمئنه، از سبقت غیرمجاز خودداری کرده و لحظات شیرین سفر را در کام خود، خانواده و همچنین خادمان امدادرسانی تلخ نکنند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار