آخرین اخبار

25. اسفند 1392 - 8:13   |   کد مطلب: 8045
همایش مسئولین هیئات مذهبی شهرستان فامنین در حسینیه حضرت زهراء(س) اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور مسئولین هیئات مذهبی و با هدف هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه برگزار شد،در ابتدا محمد وکیلی مسئول شورای هیئات مذهبی فامنین به ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی ارائه داد و اظهار داشت:هیئات مذهبی سازمانهایی مردم نهاد هستند که نیاز به سازماندهی و برنامه ریزی توسط خود مسئولین هیئات دارد که شورای هیئات مذهبی این وظیفه خطیر را بر عهده دارد.هم اکنون ۶۱ هیئت مذهبی ثبت شده در شهرستان وجود دارد که اکثریت هیئات پرونده و مدارک آنان ناقص می باشد.

در ادامه حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ضمن خیرمقدم به مسئولین هیئات مذهبی اظهار داشت:اکثریت هیئات مذهبی شهرستان بصورت موردی و مناسبتی فعالیت دارند و تنها چند روز از سال را برنامه دارند.میتوان تعداد هیئات مذهبی فعال که بصورت هفتگی برنامه های کلاس قرآن،احکام و.. را در مساجد برپا می کنند به ۲۰ هیئت مذهبی برسد.وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی شهرستان عموما" سیار هستند ابراز داشت:اختصاص مکانی ثابت بویژه در مسجد جهت برگزاری برنامه های عزاداری ضروری است.افق سه ماهه ما در سال۹۳حرکت بسوی ایجاد هیئات مذهبی معیار می باشد.وی تاکید کرد:ما باید به سمت هیئات مذهبی معیار برویم.هیئات معیار یعنی هیئاتی که علاوه بر کامل بودن مدارک و ارکان هیئت و.. برنامه های هفتگی دینی،مذهبی داشته باشند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بر وجود ارکان هیئت تاکید کرد و بیان داشت:روحانی،مداح و استاد قرآن در تمامی هیئات مذهبی باید وجود داشته باشد.در ادامه تعدادی از مسئولین هیئات مذهبی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.این جلسه در تاریخ۲۳/۱۲/۹۲ برگزار شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار