آخرین اخبار

21. اسفند 1392 - 11:38   |   کد مطلب: 8011
مجمع عمومی بسیج شهرستان فامنین در کتابخانه شهید مطهری با حضور سردار مجیدی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار و در پایان بیانیه این مجمع قرائت شد.

بسمه تعالی
متن بیانیه سومین جلسه مجمع بسیج شهرستان فامنین
با درود و سلام و صلوات بر حضرت محمد(ص) وآل محمد(علیهم السلام) و ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی(ره)
با لطف و عنایت الهی سومین مجمع بسیج شهرستان فامنین در اسفند ماه سال جاری تشکیل گردید که حاصل زحمات و تلاشهای نخبگان و همه دست اندرکاران بسیجی شهرستان بوده است که طی 6 ماهه پایانی سال جاری در جلسات مکرر شورای اقشار بسیج و کارگروههای هفت گانه موضوعی بسیج شهرستان فعالیت داشتند و به شور و مشورت و بررسی مسائل و راهکارهای حل مشکلات و آسیبها در اتاقهای فکر پرداختند که نتیجه آن بیش از دهها مصوبه میباشد که جلسات کار گروهها به تصویب رسیده است.
از آنجایی که هدف مجمع بسیج تحقق بسیج دهها میلیونی و رسیدن به جامعه اسلامی میباشد اقشار و کارگروهها با احصاء مسائل و مشکلات مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... در جهت ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم از متن مردم که با مسائل آشنایی نزدیک دارند، به مسئولین دست اندرکار قدم در راهی بگذارند که کارهای جامانده جامعه مورد توجه قرار گیرد و با فراهم شدن رضایت و اعتماد مردم در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، چرخ حرکت جامعه بسوی جامعه اسلامی سرعت بیشتری پیدا کند .
لذا بسیج در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و پوزه ی دشمنان اسلام و انقلاب را بخاک مذلت خواهد مالید و ضمن هشدار به یاوه گویان داخلی آنها را به بازگشت به دامن پر مهر اسلام و انقلاب فرا می خواند و اینکه خود را از ملت خویش جدا نکنند که سرانجامی جز خسران و پشیمانی در پی نخواهد داشت.
مجمع بسیج شهرستان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام عزیز و خلف شایسته ایشان مقام عظمای ولایت مواضع خود را در موضوعات مختلف در 7 بند اعلام می دارد:
1- مصوبات کارگروههای مجمع بسیج شهرستان که گویای بخشی از مشکلات و مسائل قابل توجه این منطقه می باشد و در جلسات مختلف مورد بررسی قر ار گرفته، توسط مسئولین دستگاهها مورد توجه و عنایت قرار گیرد، کارگروهها را اتاق فکر و همراه خود بدانند که انشاءالله با کمک و همکاری همه ی دست اندرکاران و درک موقعیت های مهم و شرایط کنونی، در راه تحقق جامعه اسلامی گام برداریم.
2- با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی عرصه ی نبرد اقتصادی با دشمن ناجوانمرد می باشد که مذبوحانه تلاش می کند با این اهرم کهنه و نخ نما شده ملت ما را به زانو درآورد بنابراین لازم است هر کسی در حد و توان خویش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی قدم برداشته و بدور از شعارزدگی بصورت عملی در راه تحقق اجرای اقتصاد مقاومتی گامهای موثر و عملی بردارند.
3- با توجه به اینکه هرگونه نقص و ضعف در دستگاههای اداری و نهادهای دولتی منجر به نارضایتی مردم وکمک به خواسته های دشمن می نماید، انتظار می رود دستگاههای اداری که خادمین این ملت هستند نهایت تلاش وکوشش خود را بکار برند تا مردم در ادارات دچار سردر گمی و پریشانی نگردند که بطور قطع رضایت خداوند در رضایت مردم است.
4-تهاجم فرهنگی یکی از ابزار های دشمن برای جدا کردن نسل جوان این مملکت از انقلاب واسلام عزیز بوده و که با استفاده از انواع امکانات، برنامه های گسترده وسیعی را اجرا و طراحی نموده است. لذا هوشیاری وآگاهی همه مردم و دست اندرکاران وآگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از ضروریات بوده که می توان با توجه و ترویج جدی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان فرهنگ سازی نمود.
5- نهاد مقدس بسیج بعنوان بازوی ولایت به هیچ حزب و گروه خاصی وابستگی نداشته و بعنوان حافظ ارزشهای اسلامی مطیع امر ولایت بوده و در راه اجرای منویات مقام عظمای ولایت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
6-مجمع بسیج شهرستان فامنین ضمن محکومیت هتاکی عنصر فریب خورده ی حزب منحله دفتر تحکیم وحدت در همدان، به دعوت کنندگان، برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در اینگونه جلسات هشدار میدهد که ملت فهیم و ولایتمدار استان همدان فریب لجن پراکنی های افراد معلوم الحال و فریب خورده را نخواهند خورد و از دستگاههای قضایی استان می خواهد که هر چه سریعتر عوامل این مسأله را طبق قانون به سزای عمل خود برسانند.
7-بسیجیان شهرستان فامنین ضمن قائل شدن تفاوت بین مسئولین خدوم دولت محترم تدبیر و امید، از دولت محترم می خواهد به شعار اصلی خود یعنی اعتدال در عرصه عمل نیز وفادار مانده و نسبت به نفوذ فتنه گران و سوء استفاده ی عناصر شناخته شده به دستگاههای دولتی در پوشش اعتدال هوشیاری لازم و کافی را داشته باشند.

والسلام علی عبادالله الصالحین
مجمع بسیج شهرستان فامنین

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار