آخرین اخبار

18. اسفند 1392 - 11:06   |   کد مطلب: 7947
فرماندار شهرستان همدان گفت: عليرغم محدوديتهاي موجود لازم است دستگاهها در راستاي شرح وظايف خود و با توجه به امکانات ، ستاد اعزام زائرين را همراهي نمايند.

علی تعالی در جلسه ستاد پشتيباني طرح راهيان نور شهرستان همدان گفت: عليرغم خسارات، خرابيها و آثار بجا مانده از جنگ تحميلي در طي سالهاي گذشته ، معنويات حاصله از رشادتهاي رزمندگان و فرهنگ ايثار وشهادت بر کسي پوشيده نيست.

وی افزود: صحنه هاي حيرت انگيز و افتخاراتي که در ايام دفاع مقدس نصيب ما شده ممکن است براي نسل آينده تعبير به رويا شود و لزوم انتقال صحيح اين امانات به نسل هاي آينده از وظايف مهم بشمار مي آيد.

فرماندار همدان گفت: تجديد خاطره و باز نشر اين آثار ورشادتها براي نسل آتي تاثير بسزايي داشته و نوع ايثارگريها و فداکاريهايي که رخ داده سرشار از مطالب آموختني و سرمشق هاي بياد ماندني براي جوانان و همه اقشار است.

وی با اشاره به محدوديت منابع و اعتبارات دستگاهها تصريح کرد: عليرغم محدوديتهاي موجود لازم است دستگاهها در راستاي شرح وظايف خود و با توجه به امکانات ، ستاد اعزام زائرين را همراهي نمايند.

تعالي افزود: نظارت دقيق بر کيفيت اعزامها و همچنين ، کنترل وسايل اياب وذهاب و ايمني از سوي متوليان ، بويژه پليس راهور از اولويتها مي باشد.

وی تاکيد کرد : در تهيه و توزيع بسته هاي فرهنگي دقت شود که تناسبي با سن و اقشار مختلف داشته باشد و تاحدي جنبه هنري و ذوقي زائران نيز لحاظ شود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار