آخرین اخبار

18. اسفند 1392 - 10:18   |   کد مطلب: 7941
معاون عمرانی استاندار همدان گفت: با توجه به اینکه هر یک از دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز دستورالعملی را برعهده دارند، باید با داشتن کشیک این امور در روزهای تعطیل مختل نشود.

صبح الوند،محمود رضا عراقی با تأکید بر ضرورت فراهم کردن سفر ارزان و ایمن برای مسافران نوروزی اظهار کرد: با هماهنگی ایجاد شده باید به دنبال ایجاد سفر ایمن و ارزانی برای مردم اقصی نقاط کشور در همدان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با هماهنگی سازمان‌ها و ادارات مرتبط در ایام نوروز، امیدواریم برخورد مناسبی با آنها داشته و در پذیرایی آنها چیزی مغفول نماند.

معاون عمرانی استاندار همدان بیان داشت: با فراهم شدن شرایط سفر ایمن برای مسافران، ضمن معرفی فرهنگ و تاریخ کهن شهر همدان سفر خوبی برای آنها فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های خدمات سفر در ایام نوروز تدابیر لازم برای سایر ایام و سال‌های بعد فراهم می‌شود، افزود: در این ایام هر یک از سازمان‌ها باید بتوانند خدمات مطلوبی را به مسافران و گردشگران ارائه دهند.

عراقی با بیان اینکه میزان مسافران نوروزی همدان پیش‌بینی نشده، اذعان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از آمارهای مسافران سال‌های گذشته دقیق نبوده، تمهیداتی داریم که آماری ارائه شده درست باشد.

وی بر لزوم پرهیز از نصب چادر در اقامتگاه‌های داخل شهر یادآور شد: با برپایی چادر توسط مسافر در هر نقطه شهر صحنه‌های نامطلوبی در سطح شهر ایجاد می‌شود که برای ممانعت از این امر، باید مسافران در نقاط مد نظر شهرداری نسبت به این امر اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار همدان اضافه کرد: نصب چادر از سوی مسافران باید در اماکنی باشد که از زیرساخت‌ها و امنیت لازم برخوردار بوده و خدمات‌رسانی به مسافران در دسترس باشد.

وی با تأکید بر استقرار کشیک‌های نوروزی سازمان‌ها در ایام نوروز بیان داشت: با توجه به اینکه هر یک از دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز دستورالعملی را برعهده دارند، باید با داشتن کشیک این امور در روزهای تعطیل مختل نشود.

عراقی در پایان سخنانش رضایت خاطر مسافران را مهمترین هدف این ایام دانست و گفت: رضایتمندی مسافران در ایام نوروز از همدان، زمینه حضور مجدد گردشگران را در این استان فراهم می‌کند.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار