آخرین اخبار

13. اسفند 1392 - 8:18   |   کد مطلب: 7754
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان درجمع مدیران مدارس شهرستان فامنین گفت ما باید تلاش خود را درجهت نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش به کار گیریم تا نسلی متدین وعالم داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان درجمع مدیران مدارس شهرستان فامنین با تاکید بر تاثیر همکاری و همدلی دربین مدیران گفت :" آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد آموزشی و تربیتی کشور رسالت بزرگی داردوی دراین میان مدیریت و تصمیم گیری در عرصه های مختلف از جایگاه والایی برخوردار است.

و ی گفت:ما باید تلاش خود را درجهت نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش به کار گیریم تا نسلی متدین وعالم داشته باشیم.

". خزایی اظهار داشت :" به دلیل سلیقه بودن برنامه ها در گذشته خروجی مطلوبی در آموزش و پرورش نداشته ایم و آن هم به دلیل اهمیت دادن به ساختار آموزشی در دوره های مختلف بوده ، چهار ساختار ثلثی بودن ،سالی واحدی ،ترمی و 6-3-3 به محتوا کمتر توجه شده است به نیروی انسانی و روش تدریس ان چنان که باید و شاید پرداخته نشده است ".

وی به برخی ویژگی های پیامبر اعظم اشاره کرد و گفت :" اولین ویژگی پیامبر مهربانی و محبت ایشان بود ،پس ما هم به عنوان معلم باید محبت و مهربانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با دانش آموزان  برخورد  خوبی داشته باشیم وبتوانیم در دل دانش آموزان نفوذ داشته باشیم ".

خزایی از مدیران خواست در کار مدیریتی خود کارها را بین همکاران تقسیم کنند و به نظرات آنها اهمیت دهند و نقاط ضعف و قوت را از آنها جویا شوند".

مدیر آموزش و پرورش فامنین ضمن عرض خیر مقدم به معاون آموزش متوسطه اداره کل و مدیران مدارس گزارشی از وضعیت آموزشی و تربیتی شهرستان را ارائه کردند .

علی رستمی با اشاره به هفته درختکاری از مدیران خواست  توجه ویژه ای به این سنت حسنه داشته باشند و محیط های آموزشی را با کاشتن نهال زیبا تر کنند.

رستمی به چهارشنبه سوری آخر سال اشاره کرد و توجه مدیران را به وجود خطرات موجود دراین زمینه جلب کرد.

وی گفت :" در امر سیستم گرمایشی مدارس با تلاش های به عمل آمده توانستیم با اعتباری بالغ بر 420میلیون تومان مشکل گرمایشی مدارس را مرتفع کنیم و 180کلاس نیز استاندارد سازی شد".

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش فامنین ا زمدیران خواست تا با استفاده از تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات نوبت اول درجهت رفع نقاط ضعف اقدام نمایند.

حسین نقوی اظهار داشت : " تا پایان سال تمامی کلاس های آموزشی دایر است ". جهانی کارشناس مسئول سواد آموزی با اعلام این خبر که از 15فروردین ماه سال 93ثبت نام از بیسوادان آغاز خواهد شد گفت : " افراد با سوادی دایم که فاقد مدرک تحصیلی هستند ،مدیران باید این افراد را شناسایی و به واحد سواد آموزی معرفی کنند تا از آنها آزمون گرفته و برایشان مدرک تحصیلی صادر گردد".

رضا نقوی مسئول امور اداری آموزش و پرورش فامنین با توضیح برخی نامه های مهم مربوط به امور اداری و کارگزینی گفت :" در امر ادامه تحصیل فرهنگیان قبل از ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان باید فرم معلم را تکمیل کنند تا درآینده با مشکل مواجه نشوند ". وی در مورد اخذ مرخصی و اخذ موافقت کمسیون پزشکی در زمان مشخص شده تاکید کرد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار