آخرین اخبار

11. اسفند 1392 - 13:55   |   کد مطلب: 7737
بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اظهارات فتنه‌انگیز سعید رضوی‌فقیه در جمع اصلاح‌طلبان همدان، خواستار برچیدن فتنه اصلاح‌طلبان افراطی از جامعه شد.

 به گزارش اوای فامنین به نقل از صدای دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا به دنبال سخنان توهین‌آمیز سعید رضوی‌فقیه در جمع اصلاح‌طلبان همدان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

این روزها متأسفانه با وجود صبر ملت بزرگ و شهیدپرور ایران بر گستاخی یاوه‌گویان خارجی که ثمره لبخند دولتمردان است افزوده می‌شود و شاهد هتاکی و بی‌حرمتی عده‌ای از بازماندگان کودتای شکسته خورده سبز و ورشکستگان مشارکت به ارزش‌ها و مبانی اسلامی هستیم، کسانی که در فضای بی‌تدبیری دولت جدید گمان کرده‌اند با تغییر دولت می‌توانند افسار گسیخته هر چه بر دل سیاهشان هست بر زبان جاری کنند.

متأسفانه در روزهای گذشته یکی از بازماندگان فتنه 88 که در سایه بی‌تدبیری دولت جدید در برخورد با فتنه‌گران دوباره دچار توهم شده، در اظهاراتی سخیف به رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران توهین‌های بی‌سابقه‌ای کرده است.

انگار تاریخ تکرار شده و عده‌ای شرایط را فراهم دیده‌اند تا با سوء استفاده از شرایط پیش آمده با ارتباط نامشروع و غیر قانونی با نزدیکان به ورشکستگان مشارکت، عقده‌گشایی کنند و ارکان حکومت را با زبان تهدید و تهمت بی‌ادبانه و گستاخانه بلرزانند اما این فتنه را به لطف خدا و مردم بصیر ایران و دارالمؤمنین همدان همچون فتنه‌های گذشته برچیده و سران ابلهش را که ظاهرا خاطره 9 دی و شعارهای مردم را فراموش کرده‌اند به زباله‌دان تاریخ خواهیم انداخت.

اما عمارگونه اعلام می‌کنیم:

1- آنچه در همایش فصلی اصلاح طلبان همدان با عنوان موانع تدبیر و امید ایراد شد، جای بس شرمندگی برای افراد موسوم به اصلاح‌طلب دارد که با اظهار اباطیلی از قبیل: هم خط دانستن جریان مشروطه، نهضت ملی، 15 خرداد، انقلاب اسلامی با فتنه 88 و... به عنوان مطالبه عمومی مردم؛ پوچ بودن افکارشان و در خط دشمن بودن را به صراحت بیان کردند.

2- ادعای برگرداندن انقلاب بر مسیر اصلی خود در جنبش‌های اصلاحاتی تضادی آشکار با اقدامات هنجارشکنانه منتصبین در هشت ساله اصلاحات و نمایندگان مجلس ششم دارد که نمونه آن هجمه‌های فرهنگی و سیاسی از جمله تنش‌های سال 78 و حمایت آشکار از فتنه‌گران 88 و ده‌ها موارد آشکار به گواهی تاریخ است.

3- نامیدن مجالس و مناصبی که با رویگردانی مردم از این احزاب منحله و افراطی شکل گرفته به عنوان مجالس فرمایشی دستچین حکومت و توهین به شورای نگهبان و ارکان حکومت اسلامی و دفاع بی‌منطق و بی‌ادبانه از هاشم آغاجری و فتنه‌گران 88 و هم‌خط نامیدن فتنه‌گران 88 به عنوان حامیان دولت اعتدال و... از سخنان پوچی بود که مصداق بستن چشم بر حقایق روشن‌تر از روز است.

4- توطئه‌گران بدانند که ما تا آخرین قطره خونمان از رهبر عزیزمان و ولایت فقیه دفاع خواهیم کرد و هرگز نمی‌گذاریم که خواب آشفته فتنه‌گران برای آینده این کشور حتی اندکی به تعبیر نزدیک شود.

5- توهین و تهدید بر تدبیر و مدیریت رهبری و مجلس خبرگان که بر زبان کرکس‌صفتان جاری شده، قلب فرزندان انقلاب را به درد آورده و موجب شد تا با هم صدایی اعلام کنیم همه گرگانی که در لباس میش مخفی شده‌اند و ذات پلیدشان را آشکار نکردند، شکست خوردگان همیشه تاریخند و هرگز مجالی برای بازگشت و شروع دوباره توطئه چینی علیه نظامی را که با خون هزاران شهید آبیاری شده نخواهند داشت.

6- مدیران ارشد دولتی و استانی بدانند نمی‌توانند همدان را آزمایشگاه شروع دوره‌گردی‌های آشوبی اصلاحات کنند که در صورت بیدار نشدن و اقدامی خلاف این امر با اقدام انقلابی فرزندان روح‌الله روبه‌رو خواهند شد.

اما توصیه ما به جناب استاندار این است که هرچه سریع‌تر و قبل از آنکه هزینه گزاف این سیاسی‌کاری بدون تدبیر را بپردازند، نسبت به برکناری معاون سیاسی امنیتی و اعلام برائت از این مواضع توهین‌آمیز علیه مقدسات نظام اقدام کند تا مورد خشم و سیل خروشان ملت قرار نگیرد.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار