آخرین اخبار

10. اسفند 1392 - 8:29   |   کد مطلب: 7687
به منظور پیگیری کلاهبرداری نمایندگی شرکت سایپا صورت گرفت
تجمع مالباختگان نمایندگی سایپا در همدان مقابل استانداری
طلبکاران نمایندگی شرکت سایپا در همدان به منظور پیگیری کلاهبرداری نمایندگی شرکت سایپا مقابل استانداری همدان تجمع کردند.

به گزارش اوای فامنین به نقل از فارس:مردادماه امسال نمایندگی شرکت سایپا با کد 2409 به نام «سامان گستر زند» اقدام به کلاهبرداری از مشتریان کرده و کلاهبرداران با اختلاس حدود 50 میلیارد تومان متواری شده‌اند، با وجود آن که کلاهبرداری از سوی نمایندگی رسمی شرکت سایپا صورت گرفته، اما همچنان شاهد کش و قوس‌های بین مالباختگان و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا هستیم و سایپا در قبال این اتفاق پاسخگو نیست.

طلبکاران این شرکت مقابل ساختمان استانداری همدان تجمع کردند؛ این افراد که با در دست داشتن پلاکاردهای «مسئولین کمک» مقابل استانداری جمع شده بودند، عمده خواهش خود را کمک از استاندار خواندند.

یکی از این شاکیان با بیان اینکه هرکدام از ما یک خوردو پراید، ال نود یا مگان اسم نوشته بودیم، گفت: تمام هزینه‌ها را پرداخت کرده بودیم که مشخص شد شرکت کلاهبردار بوده است.

وی گفت: افراد کلاهبردار این شرکت دستگیر شدند، اما هنوز پول ماشین‌های ما بازگردانده نشده است.

خانمی که عنوان می‌کرد از 24 دی ماه سال گذشته برای دریافت ماشین ثبت نام کرده، گفت: ما برای دریافت ماشین تسویه‌حساب کامل کرده بودیم و شرکت ساپیا هم بعد از مشخص شدن این کلاهبرداری در برنامه‌های تلویزیونی قول داد هزینه‌های ما را برگرداند اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

فرد دیگری نیز با بیان اینکه ما فقط اصل پول را می‌خواهیم، ادامه داد: ما برای گرفتن پول خود به مجلس، دادگستری شرکت سایپا و حتی بورس هم رفته‌ایم اما توان مقابله با شرکت سایپا را نداریم، برای همین از مسئولان استانی کمک می‌خواهیم.

وی گفت: مدیر حقوقی سایپا در خبر 20:30 به کلاهبرداری نمایندگی سایپا اعتراف کرد و قول داد پول مالباختگان را به آنها برگرداند، اما در حال حاضر حتی جواب تلفن‌های ما را هم نمی‌دهد.

این مالباخته عنوان کرد: کسانی هم که حضوری به دیدن این مدیر رفته بودند با لبخندهای تمسخرآمیز و کنایه‌ای او مواجه شده‌اند.

در این کلاهبرداری 120 نفر از شهروندان همدانی مالباخته محسوب می‌شوند که در این تجمع از استاندار همدان درخواست داشتند صدای آنها را به گوش وزیر و رئیس جمهور برساند تا شاید بتوانند حق خود را بازستانند.

تلاش‌های امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز برای رسیدن این افراد به حق خود تاکنون راه به جایی نبرده است.

گفتنی است خبرنگار فارس که قصد انعکاس خبر و گرفتن عکس از این تجمع را داشت، با برخورد انتظامات استانداری مواجه می‌شود به طوری که دوربین وی را گرفته و عکس تجمع را پاک کردند.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار