آخرین اخبار

4. اسفند 1392 - 8:31   |   کد مطلب: 7575
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی فامنین گفت:ایجاد انسجام و تحکیم وحدت و هماهنگی فکری و عملی در فعاليتهاي هیئات مذهبی،استفاده از توان بالقوه و بالفعل و تجارب تمامي نيروهاي هيئات در طراحي و برنامه ريزيهاي فرهنگي‌ديني از مهمترین اهداف تشکیل شورای هیئت های مذهبی بوده است.

چهارمین جلسه شورای هیئات مذهبی شهرستان فامنین با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در محل این اداره برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان به اهداف شورای هیئات مذهبی پرداخت و اظهار داشت:هیئت های مذهبی با رسالتی که در قبال جامعه دارند با وجود کمی و کاستی های موجود به ویژه در بخش امور مالی،نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند و به عنوان افسران دفاع از حریم مکتب اهل بیت(ع) قلمداد می شوند.

وی به اهمیت شورای هیئت های مذهبی در شکل گیری و انسجام هیئت های مذهبی اشاره کرد و گفت:ایجاد انسجام و تحکیم وحدت و هماهنگی فکری و عملی در فعاليتهاي هیئات مذهبی،استفاده از توان بالقوه و بالفعل و تجارب تمامي نيروهاي هيئات در طراحي و برنامه ريزيهاي فرهنگي‌ديني از مهمترین اهداف تشکیل شورای هیئت های مذهبی بوده است.

در ادامه محمد وکیلی گزارشی از روند جلسه استانی و موضوعات مطرح شده را به حاضرین ارائه دادند و پس از آن اعضاء به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

در این جلسه مصوب گردید مطابق با تقسیم کاری اعضاء شورا در روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت۳۰/۱۰ در اداره تبلیغات اسلامی حضور فعال داشته باشند و به بررسی پرونده هیئات مذهبی و روند مجوز هیئات مذهبی شهرستان پیگیری گردد.این جلسه در تاریخ ۳۰/۱۱/۹۲ برگزار شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار