آخرین اخبار

3. اسفند 1392 - 7:41   |   کد مطلب: 7534
رئیس صنعت، معدن و تجارت فامنین از بهر‌ه‌مندی 6 هزار و 48 خانوار در فامنین از سبد کالایی دولت خبر داد.

به گزارش آوای فامنین به نقل از فارس:علی شاکری با بیان اینکه توزیع سبد کالا در شهرستان فامنین بدون هیچ مشکلی انجام شده است، افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 6 هزار و 48 خانوار سبد کالایی خود را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پنج فروشگاه در سطح شهرستان کار توزیع سبد کالایی را برعهده داشت، گفت: 20 نفر از نیروهای سازمان در ارائه خدمت به مردم در ارتباط با توزیع سبد کالایی فعال بودند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان فامنین در ادامه سخنانش از بازرسی 2 هزار و 905 واحد صنفی در سطح شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

وی با بیان اینکه 147 واحد متخلف در این راستا شناسایی و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، ابراز داشت: بیشترین عامل تخلفات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است.

شاکری از بازرسی 171 واحد نانوایی در سطح شهرستان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در این زمینه نیز 39 واحد متخلف شناسایی شده است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به ساماندهی 80 واحد صنفی از ابتدای امسال ابراز داشت: در حال حاضر 483 واحد صنفی بدون پروانه در سطح شهرستان فامنین وجود دارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان فامنین در پایان ابراز داشت: در حال حاضر یک هزار و 650 واحد صنفی در سطح شهرستان فعال است.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار