آخرین اخبار

14. فروردين 1392 - 6:46   |   کد مطلب: 749
مسعود ده‌نمکی با اشاره به این که در آینده برای تولید «رسوایی2» تصمیم می‌گیرد، گفت: فیلم باید خودش کشش داشته باشد و کسی به خاطر اسم من به سینما نمی‌رود.

«مسعود ده‌نمکی» درباره استقبال بالای مردم از آخرین فیلمش اظهارنظر کرد.
کارگردان فیلم «رسوایی» که این روزها فیلمش در صدر جدول فروش اکران نوروز92 قرار دارد، در مورد تاثیر نوع وچگونگی تبلیغات، در فروش فیلم «رسوایی» گفت: متاسفانه فیلم «رسوایی» به دلیل موضوع خاصی که داشت، از داشتن تیزر تبلیغاتی در تلویزیون تا حد زیادی محروم بود و ما آن طور که باید، نتواستیم برای این فیلم تبلیغات محیطی داشته باشیم.
ده نمکی ادامه داد: به خاطرمحدودیت‌های موجود تصمیم گرفتیم از طریق پیامک خبراکران فیلم را به دو میلیون نفر اطلاع‌رسانی کنیم. این در حالی بود که هزینه ارسال این پیامک یک پنجم هزینه تبلیغات پخش تیزرهای تلویزیونی بود اما ما بازخوردهای به مراتب بهتری از این شیوه تبلیغات گرفتیم.
او اضافه کرد: با وجود همه این مسائل، فروش فیلم «رسوایی» ارتباط چندانی به شیوه تبلیغات ما نداشت چرا که مخاطبان فیلم، از طریق تبلیغات دهان به دهان به تماشای این فیلم نشستند.
او در مورد تاثیر نام و شهرت خودش به عنوان کارگردان در فروش این فیلم به برنا گفت: سالها است که سینمای ما از دوره کارگردان سالاری فاصله گرفته است. زمانی مخاطب ما صرفا به خاطر نام کارگردان به سینما می‌رفت اما مخاطب امروز به دنبال فیلم خوب است و برایش مهم نیست این فیلم را چه کسی و چگونه ساخته است. به همین خاطر فکر نمی‌کنم تماشاچیان با توجه به قیمت شش هزار تومانی بلیت سینما به خاطر نام من و یا نوع تبلیغات بخواهند به تماشای یک فیلم بروند، بلکه آنها باید با سوژه و تک تک کاراکترهای یک فیلم ارتباط برقرار کنند تا آن را تماشا کنند و به دیگران هم توصیه نمایند .
کارگردان فیلم سینمایی «رسوایی» اضافه کرد: با وجود اینکه در این اثر از برخی از چهره‌های سرشناس و ستاره‌ها بهره گرفتم اما حضور آنها را هم دلیل قطعی برای فروش این فیلم نمی‌دانم، چرا که برخی از این بازیگرها، فیلم‌هایی را همزمان با این فیلم روی پرده داشتند اما اتفاقی برای آن آثار به لحاظ فروش نیفتاد.
مسعود ده نمکی گفت: بی تردید لطف خدا شامل حال من شده است و علیرغم مخالفت‌ها و جوسازی‌هایی که پیرامون این فیلم وجود داشت، فیلم دیده شد و به فروش خوبی رسید.
کارگردان فیلم «اخراجی‌ها» به برنا گفت: بسیاری فروش بالای فیلم «اخراجی‌ها» را به موضوع طنز آن نسبت دادند و معتقد بودند که اگر من وارد فضای جدی شوم، نمی‌توانم یک فیلم پرفروش و موفق را بسازم ، در حالی که «رسوایی» از موضوع جدی برخوردار است اما در ارتباط با مردم موفق می‌شود. شاید بخشی از دلیل این موفقیت، به خاطر نگاه ژورنالیستی من به موضوعات مختلف باشد.
ده نمکی در پایان در مورد ساخت قسمت دوم فیلم «رسوایی» : هنوز تصمیم خاصی برای این موضوع نگرفتم واین قضیه را به آینده موکول کرده‌ام.

به نقل از برنا

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار