آخرین اخبار

14. فروردين 1392 - 6:22   |   کد مطلب: 731
بازیگر نقش هما در سریال «پایتخت2» حاکم بودن روابط تئاتری، هدفمندی و شناخت کارگردان و صمیمیت را عوامل موفقیت این سریال دانست.

ریما رامین فر  گفت: با وجود آنکه موفقیت «پایتخت 2» قابل پیش بینی بود اما همه عوامل برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی کردند .
بازیگر سریال پایتخت در مورد چگونگی رسیدن به نقش هما گفت : برای باور پذیر کردن این نقش تلاش زیادی کردم و سعی کردم بخشی از خود واقعی‌ام را در آن بگنجانم تا نقش برای مردم ملموس‌تر شود.
او ادامه داد: وقتی سریال «پایتخت» با استقبال مواجه شد با توجه به قابلیتی که قصه این سریال برای ادامه‌دار شدن داشت، قابل پیش بینی بود که سری دوم این سریال هم ساخته شود و من هم به دلیل ارتباط تنگاتنگی که با اعضای گروه داشتم از ابتدا در جریان چگونگی نگارش فیلمنامه هم بودم.
رامین‌فر افزود: همه اعضای این سریال استرس زیادی برای کلید زدن سری دوم پایتخت داشتند، چون این تصور وجود داشت با کوچکترین کم‌کاری، این مجموعه نتواند موفقیت گذشته را تکرار کند، اما خب رابطه صمیمانه و نزدیکی که بین افراد جلوی دوربین و پشت دوربین قرار داشت، باعث شد که این سریال بتواند بار دیگر موفقیت گذشته‌اش را تکرار کند.
بازیگر سریال «پایتخت2» در مورد علت تداوم موفقیت این سریال به برنا گفت: به نظر من یکی از دلایلی که باعث شد پایتخت بتواند با طیف وسیعی از مخاطبان ارتباط برقرار کند این بود که اکثر بازیگران اصلی این سریال از اهالی تئاتر بودند و سالها در کنار یکدیگر کار کرده بودند و به خوبی می‌توانستند نقش هایشان را زندگی کنند.
او اضافه کرد: قبل از تصویربرداری، ما همانند تئاتر از قبل دور خوانی و تمرین داشتیم و این موضوع به کمک می کرد تا به خوبی در فضای کار قرار بگیریم.
او در مورد لهجه نداشتن کاراکتر هما به برنا گفت: چون این سریال در سراسر ایران پخش می‌شود، اگر همه شخصیت‌ها لهجه داشتند، کار برای مخاطب لوث می‌شد و ممکن بود مردم آن را پس بزنند، از طرفی ما در سریال اشاره کردیم که هما به دلیل شرایط شغلی پدرش به شهرهای مختلف سفر می‌کرد و دور از ذهن نیست در این شرایط هما لهجه خاصی نداشته باشد.
بازیگر نقش هما در مورد چگونگی ارتباط برقرار کردن با سارا و نیکا دوقلوهایی که در این سریال نقش فرزندانش را بازی می کنند، گفت: در سری اول این مجموعه من و محسن تنابنده سعی کردیم به این دو به لحاظ روحی نزدیک شویم و برخلاف معمول حتی از آنها خواستیم که از همان ابتدا و در پشت دوربین هم ما را بابا و مامان خطاب کنند، از طرفی مدام با آنها صحبت می کردیم و این موضوع باعث نزدیک شدن ما به یکدیگر شد و در نهایت رابطه ما با آنها طبیعی از کار در آمد.
او در پایان در مورد کارگردانی سیروس مقدم  گفت: او می‌داند در ساخت یک سریال به دنبال چه چیزی هست و همین موضوع باعث می‌شود برای رسیدن به هدفش، از چیزی دریغ نکند و در نهایت هم معمولا موفقیت به سراغ او می‌آید.

به نقل از برنا

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار