آخرین اخبار

24. بهمن 1392 - 10:51   |   کد مطلب: 7302
حجت الاسلام و المسلمین مهدیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در اطلاعیه ای از خلق حماسه حضور ملت شریف فامنین در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه تقدیر نموده و افزودند:انقلاب اسلامی ایران با تحولی عظیم،ملت مؤمن و مظلوم ایران را از زیر سلطه استکبار،آزاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین ضمن اطلاعیه ای از خلق حماسه ی حضور ملت شریف فامنین در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه تقدیر نموده و افزودند:انقلاب اسلامی ایران با تحولی عظیم،ملت مؤمن و مظلوم ایران را از زیر سلطه استکبار،آزاد کرد.

امروز انقلاب اسلامی ایران برای ملت های مظلوم جهان،الگو و نماد استقامت،ایستادگی و مبارزه با ظلم شده است.ملت ایران بخاطر استقلال و آزادی که در جهان دارند،باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشند و این حضور ستودنی و مقتدرانه ملت در راهپیمایی 22بهمن،نشان از قدرشناسی آنان از این نعمت بزرگ است.حماسه عظیم و پرافتخار حضور پرصلابت ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی خصوصا" مردم شریف شهرستان فامنین،برگ زرینی بود بر افتخارات این ملت. درود بر امام خمینی(ره) که با چنین مردمی قیام کرد و درود بر رهبرمعظم انقلاب که با رهبری داهیانه خود،ملت ایران را به این موقعیت ممتاز، رهنمون فرمودند و درود بر شعور،آگاهی و احساس مسئولیت این مردم.
اینجانب ضمن سپاس از خدای متعال، از تدبیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در خلق این حماسه،تقدیر می نمایم.از مردم آگاه،فهیم و انقلابی شهرستان فامنین تشکر و قدردانی می نمایم.
حضور باصلابت شما،همه گزینه های روی میز استکبار و بدخواهان ملت مؤمن ایران اسلامی را برهم ریخت.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار