آخرین اخبار

20. بهمن 1392 - 8:30   |   کد مطلب: 7097
حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در شب ولادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد جامع این شهرستان سخنرانی کرد.

حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در شب ولادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد جامع این شهرستان سخنرانی کرد.
حجت الاسلام مهدیان در ابتدا به ویژگیهای اخلاقی امام حسن عسگری(ع) پرداخت و اظهار داشت:امام حسن عسگری(ع)در کلیه صفات و ویژگی های مثبت شخصیتی زبانزد عام وخاص بود.در این میان شجاعت و صلابت روحی،قوت قلب،و جرأت و شهامت،از ویژگی های شخصیتی ایشان به شمار می‌آید. آن بزرگوار به همه انسانها عشق می‌ورزید و همواره با آنان به نیکی و احسان رفتار می‌کرد.بدین جهات بود که نگاهش تا اعماق جان نفوذ می‌کرد و چون پناهی مطمئن برای بی پناهان و امید ناامیدان بود. امام حسن عسگری علیه السلام در سختیها یاور و راهنمای شیعیان بود.
وی افزود:امام حسن عسگری(ع)سرچشمه ایمان و جلوه ای از نور الهی بود.در سیمای تابناکش نور عشق و ایمان خانه داشت و در راز و نیاز شبانه اش با پروردگار خلوص و پاکی موج می‌زد.امام یازدهم ما به عبادت،تهجد و نماز شب بسیار اهمیت می‌داد،به طوریکه هیچ گاه آن را ترک نمی‌کرد.همین که پاسی از شب می‌گذشت از خواب بر می‌خاست،وضو می‌گرفت،و به راز و نیاز با پروردگار متعال می‌پرداخت. در ادامه مجبتی رهبر از مداحان و ذاکرین هل بیت(ع) به مولودی خوانی پرداختند.این مراسم در روز جمعه ۱۸/۱۱/۹۲ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار