آخرین اخبار

15. بهمن 1392 - 11:35   |   کد مطلب: 6967
رییس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی سارقان سیم و کابل برق و کشف 16 فقره سرقت در همدان خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس سرهنگ ˈفرامرز به گذرˈ در تشریح این خبرگفت : سرقت سیم و کابل برق ازشبکه های برق رسانی عمومی در سطح استان همدان در سال جاری یکی از چالش های موجود است که علاوه بر تحمیل هزینه های بالا به اداره برق ، موجب اخلال در شبکه برق رسانی عمومی و ایجاد مشکلات در زندگی روزمره شهروندان شده است.

وی بیان کرد : با توجه به حساسیت موضوع ، پیگیری آن در دستور کار این پلیس قرارگرفت که با جمع آوری سوابق مربوط به سرقت ها شامل پراکندگی جغرافیای جرم ، شیوه و شگرد سارقین ، زمان سرقت ها و دعوت از نماینده اداره برق و دریافت اطلاعات لازم ، اطلاعات بدست آمده را تجزیه و تحلیل شد.

سرهنگ به گذر افزود: به دنبال اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات مستمر در نهایت عوامل گشت فامنین یکدستگاه خودرو پراید با دو سرنشین را حین سرقت سیم برق مشاهده و قصد دستگیری آنها داشتند که سارقان به محض روئیت مامورین از محل متواری شدند.

رییس پلیس آگاهی همدان گفت : با استعلام از سیستم راهور مالک خودرو که ساکن استان کرمانشاه بود شناسایی و با اخذ نیابت قضایی متهم دستگیر شد و در بارجویی به یک فقره سرقت سیم اعتراف کرد و مدعی شد که خودرو وی در دست برادرش که فردی سابقه دار است بوده است.

وی بیان کرد : با تعامل و هماهنگی قضایی تیمی از کارآگاهان عملیات ویژه وارد عمل شده و با همکاری پلیس آگاهی فامنین و انجام اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از فنون و تکنیک های مصاحبه و بازجویی ، متهم دستگیر شد.

وی افزود : سارق در تحقیقات به عمل آمده به 16 فقره سرقت سیم و کابل برق در چند ماهه اخیر در سطح شهرستانهای رزن و فامنین به اتفاق همدستش با هویت معلوم اعتراف کرد که تمامی محل های سرقت با راهنمایی وی و هماهنگی اداره برق بازسازی ، تایید و شناسایی شد.

سرهنگ به گذر گفت : متهم در اظهاراتش عنوان کرد که به اتفاق همدستانش در طول روز به استان همدان مراجعه و پس از شناسایی محل های مورد نظر شبانه اقدام به بریدن و سرقت سیم برق می کردند و بلافاصله به محل سکونت مراجعه و سیم ها را به خریداران اموال مسروقه می فروختند که تحقیقات پلیس برای دستگیری سایر متهمان نیز ادامه دارد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار