آخرین اخبار

12. بهمن 1392 - 15:33   |   کد مطلب: 6906
استاندار همدان از حمایت مالی دولت و اجرایی شدن عملیات منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد فامنین خبر داد.

محمد ناصر نیکبخت با انتقاد  از اجرایی نشدن منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد در شهرستان فامنین اظهار کرد : این طرح با پیگیری های مستمر تصویب شد اما به شرکت شهرک های صنعتی واگذار شده است و کار پیشرفت خوبی ندارد.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده برای بازگشت منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد مقرر شد 30 تا 50 هکتار از این منطقه ناحیه صنعتی اعلام شود تا دولت برای منطقه ویژه اقتصادی هزینه کند.

استاندار با انتقاد از متوقف شدن دو طرح پتروشیمی در همدان بیان کرد: پتروشیمی ابن سینا که مصوبه سال 83 و از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان بوده از چهار سال پیش تاکنون هیچ اقدامی نشده است.

نیکبخت عنوان کرد: پتروشیمی هگمتانه نیز باید چهار سال قبل به بهره برداری می رسید اما تاکنون اقدام خاصی برای آن اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران فعالیت های آنان برای جذب اعتبارات متمرکز از وازرت خانه ها تاثیر بسزایی دارد،بیان کرد: مدیران و فرمانداران باید برای جذب اعتبارات ملی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در حال حاضر در بدنه تحریم های ظالمانه علیه ایران شکاف ایجاد شده است و ایران اسلامی سربلند و پیروز در عرصه های بین الملل می درخشد.

استاندار گفت : توفیق های ایجاد شده در عرصه های مختلف در دولت تدبیر و امید با حمایت ها و پشتیبانی مردم و تدبیر ارزشمند و سیاست های سالم و صادقانه دولت و حمایت های مقام معظم رهبری به وجود آمده است.

نیکبخت با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با پشتیبانی مردم و حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری تشکیل شده است، گفت : ایران اسلامی بدون باج دادن به هیچ کشوری سرافراز و سربلند است.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با حمایت مردم و خون پاک شهدا از زیر سلطه استکبار و ابرقدرت ها بیرون آمد و با رهنمودها و هدایت های امام راحل انقلاب بزرگ و مهمترین انقلاب دنیا را ایجاد کرد.

استاندار گفت: مقام معظم رهبری خلف صالح و صدیق امام راحل در حفظ و صیانت از انقلاب و حمایت از مردم تلاش بسیاری دارند و انقلاب اسلامی را به خوبی هدایت گری می کنند.

نیکبخت در مورد عملکرد دیوان محاسبات پس از ارائه گزارش از سوی مدیر این مجموعه درجلسه نیز گفت: این دیوان به لحاظ مدیریتی خوب عمل کرده و وظایف خود را در سطح کشور به نحو احسن اجرایی کرده است.

وی گفت : دیوان محاسبات با اعمال قانون و نظارت لازم باید با دستگاه های اجرایی همدلی و هماهنگی داشته باشد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار