آخرین اخبار

5. بهمن 1392 - 18:46   |   کد مطلب: 6696
فرماندارشهرستان فامنین، از تشکیل کمیته های تخصصی در ستاد دهه فجر شهرستان فامنین خبر داد و اظهار داشت: این کمیته ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فرماندار شهرستان فامنین، در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: دهه فجر یادآور رشادت ها و فداکاری های ملت مسلمان ایران است که با جانفشانی های خود رژیم طاغوت را برانداختند و به رهبری امام خمینی(ره) نظام جمهوری اسلامی را برپاکردند که تاکنون در دنیا بی سابقه بوده است.

وی بیان اهداف انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن را وظیفه همگان دانست و اظهار امیداواری کرد: با برنامه ریزی و مشارکت همه اعضای ستاد برنامه های پرمحتوا جهت انتقال و تبیین دستاوردها و آرمان های نظام اسلامی خصوصا به نسل جوان اجرا شود.

وی با اشاره به توطئه ها و فتنه های مختلفی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان طراحی شده است، خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که با روشنگری این توطئه ها معرفی و خنثی شوند.

آقای حسینی از تشکیل کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر شهرستان فامنین خبر داد و با بیان اینکه این کمیته ها فعالیت خود را آغاز کرده اند، افزود: لازم است علاوه بر جذابیت، به محتوا و پیام برنامه های پیش بینی شده در کمیته ها دقت شود ودر این مورد کیفیت فدای کمیت نشود.

وی اضافه کرد : باید مسئولین در مناسبت ها حضور پر رنگ داشته باشند و در این مناسبت ها ما باید قدم اول را برداریم تا پشت سر ما هم مردم حرکت کنند و با حضور در این برنامه ها از آرمانهای این نظام و انقلاب دفاع کنیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد  شهرستان فامنین گفت رسانه ظرفيت بي بديلي جهت اشاعه فرهنگ و نيز انعکاس آن در بين اقشار مختلف جامعه دارد که ما می توانیم از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

سیف یار اظهار داشت:باز خوانی اهداف و آرمان هاي انقلاب و نيز آگاهي آحاد مردم از ارزش هاي انقلاب باشکوه ايران بسيار ضروري است که تحقق اين امر در استفاده جامع از ظرفيت هاي رسانه هاي ديداري ، شنيداري و مکتوب امکان پذير است .

وي با اشاره به نقش رسانه در بازتاب عملکرد مسوولان در جامعه افزود : رسانه با استفاده از ابزار خود مي تواند انعکاس خوبي از عملکردها در جامعه داشته باشد .

وي افزود: اميدواريم هماهنگي بوجود آمده بين رسانه ها درشهرستان فامنین، زمينه ايجاد يک نظام جامع اطلاع رساني ، ترويج فرهنگ از طريق خبر و نيز پالايش فرهنگ از اين طريق باشد .

ودر پایان  هم بعضی از کمیه ها به شرح برنامه های خود در روزهای آینده پرداختند و نسبت به هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه ها تاکیدکردند.

IMG_2322 IMG_2323 IMG_2326 IMG_2327 IMG_2328 IMG_2329

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار