آخرین اخبار

28. دى 1392 - 10:05   |   کد مطلب: 6469
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در جلسه شورای زکات گفت:امام صادق(ع) می فرمایند:محبوب ترین فرد نزد خداوند کسی است که زکات پرداخت کرده و با انجام این فریضه الهی راه رسیدن به قرب الهی و رحمت های خاص خداوند برای او هموار می شود.

حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در جلسه شورای زکات که در مسجد جامع روستای راستگویان از توابع این شهرستان برگزار شد،حضور یافت.

در این جلسه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین ارگانها و نهادهای دولتی برگزار شد.سرپرست اداره تبلیغات اسلامی به اهمیت زکات در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت:امام صادق(ع) می فرمایند:محبوب ترین فرد نزد خداوند کسی است که زکات پرداخت کرده و با انجام این فریضه الهی راه رسیدن به قرب الهی و رحمت های خاص خداوند برای او هموار می شود.وی افزود:همراهى نماز و زکات از لحاظ اهمیت ویژه آنها است زیرا نماز در آیات قرآن کریم و روایات اسلامى از جایگاه بالایی برخوردار است و در اهمیت زکات همین نکته کفایت می کند که پیشوایان اسلام زکات را از ضروریات دین و منکر آن را کافر دانسته اند.

حجت الاسلام مهدیان با اشاره به روایاتی که در باب اهمیت پرداخت زکات است،اظهار داشت:برای هر نعمتی زکاتی است.یعنی به واسطه هر نعمتی که از سوی خدای مهربان عنایت شده،باید حقش ادا شود و پرداخت حق نیز موجب تزکیه و پالایش نفس انسان خواهد بود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار