آخرین اخبار

25. دى 1392 - 9:48   |   کد مطلب: 6373
رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس گفت: امسال کمیسیون آموزش مجلس به کمیسیون تلفیق پیشنهاد کرده است که برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس از محل فروش هر نخ سیگار مبلغ 40 ریال به این بخش اختصاص پیدا کند.

به گزارش آوای فامنین به نقل از فارس:عطاءالله سلطانی‌صبور، رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس در خصوص وضعیت سیستم سرمایشی و گرمایشی مدارس اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش مجلس بحث سیستم سرمایشی و گرمایشی مدارس است.

وی افزود: سال گذشته مقرر شده بود که از محل فروش هر نخ سیگار مبلغ 20 ریال به این بخش اختصاص پیدا کند، امسال نیز پیشنهاد کمیسیون بر این است که این مبلغ به 40 ریال افزایش پیدا کند.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس عنوان کرد: در کشور حدود 150 هزار بخاری نفتی در مدارس وجود دارد که جان هزاران دانش‌آموز را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون آموزش مجلس معتقدند که برای برطرف کردن مشکل مالی این بخش باید سهمی از درآمد سیگار و گاز به آن اختصاص پیدا کند، گفت: این موضوع نیز به کمیسیون تلفیق مجلس اعلام شده است.

سلطانی‌صبور ادامه داد: اگر مشکل بودجه بخش سرمایشی و گرمایشی مدارس برطرف شود در مدت 2 سال می‌توان دستگاه بخاری کلاس‌ها را به سیستم پکیج مجهز کرد.

وی بیان داشت: مدارس استان‌های سردسیر از جمله استان اردبیل و همدان که بر خلاف استان‌های گرمسیر مانند خوزستان به دلیل سرمای زودرس از سیستم گرمایشی در مدت زمان بیشتری استفاده می‌کنند، در اولویت بهره‌مندی از سیستم‌های گرمایشی جدید قرار دارند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار