آخرین اخبار

25. دى 1392 - 9:08   |   کد مطلب: 6359
مدیر آموزش پرورش فامنین گفت: برای ساماندهی سیستم گرمایشی مدارس باتوجه به اعتبار تخصیصی به شهرستان با اولویت مدارس شبانه روزی تجرک ، قزل آبادومدارس اصله ، ینگجه و قلعه جوق باهزینه 700میلیون ریال اعتبارو با مشارکت والدین در دست اقدام است.

 

   مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین با تبریک فرا رسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش (۲۴لغایت ۳۰دی ماه) به ارائه گزارش عملکرد نه ماهه  ( اهم مصوبات، میزان حضور فعال اعضا) شورای  آموزش و پرورش پرداخت

    رستمی افزود: برای ساماندهی سیستم گرمایشی مدارس باتوجه به اعتبار تخصیصی به شهرستان با اولویت مدارس شبانه روزی تجرک ، قزل آبادومدارس اصله ، ینگجه و قلعه  جوق باهزینه 700میلیون ریال اعتبارو با مشارکت والدین در دست اقدام است.

     حسینی فرماندار شهرستان ضمن بیان ضرورت توجه به امر سوادآموزی و بیان اجر معنوی این امر در روایات و احادیث، بیان کردند که افراد  بی سواد و هم چنین افراد داوطلب برای آموزش شناسایی شوند تا کل افراد بی سواد شهرستان تحت آموزش قرار گیرند. هم چنین ایشان بیان کردند باید هماهنگی های لازم در مورد زنگ انقلاب در مدارس به عمل آید و در صورت امکان مراسم اصلی زنگ انقلاب در یکی از مجتمع های آموزشی روستایی برگزار شود.

  در ادامه ثابتی امام جمعه شهرستان بیان کردند که مهم است که افراد در حد توان خود در راستای علم و دانش گام بردارند و همانگونه که ائمه(ع) و مقام معظم رهبری فرمودند روح حاکم بر جامعه باید روح علمی  و در راستای دانش باشد و بی سوادی ان شاءالله ریشه کن شود.

  هم چنین وی ساماندهی سیستم گرمایشی را به دلیل برودت هوا و فوریت رسیدگی به این امر از ضرورت های فعلی شهرستان برشمردند.

منبع خبر :   روابط عمومی و اطلاع رسانی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار