آخرین اخبار

22. دى 1392 - 8:00   |   کد مطلب: 6271
رئیس اداره راه و شهرسازی فامنین گفت: از ابتدای برف‌روبی تاکنون 35 مورد امدادرسانی به خودروهای عبوری و 60 مورد نیز نجات افراد در راه مانده و اسکان آنان در راهدارخانه‌های فامنین صورت گرفته است.

به گزارش آوای فامنین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، احمد مرشدی در رابطه با عملیات برف‌روبی شهرستان فامنین اظهار کرد: از دو ماه گذشته تاکنون در هفت مرحله بارش برف، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی با موفقیت انجام شده است.

وی افزود: تاکنون 3 هزار و 200 تن نمک و ماسه در این شهرستان برای انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی مصرف شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین ادامه داد: در این شهرستان تعداد 15 دستگاه انواع ماشین‌آلات برف‌روبی در دو راهدارخانه روعان و تجرک برای انجام عملیات برف‌روبی مستقر هستند.

وی اظهار کرد: از ابتدای برف‌روبی تاکنون 35 مورد امدادرسانی به خودروهای عبوری و 60 مورد نیز نجات افراد در راه مانده و اسکان آنان در راهدارخانه صورت گرفته است.

مرشدی یادآور شد: از دیگر اقدامات این شهرستان احداث کانال و زه‌کشی پل طاوه به صورت امانی بوده که با این اقدام، 6 میلیون تومان در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده است.

وی اضافه کرد: از دو کیلومتر روکش آسفالت سه‌راهی اصله به طرف روستای اصله حدود 1.6 کیلومتر انجام شده و با مساعد شدن هوا 400 متر دیگر نیز انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش راهداران این اداره، برف‌روبی محور همدان ـ ساوه تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان فامنین(گردنه دخان) به نحو احسن انجام شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار