آخرین اخبار

16. دى 1392 - 8:53   |   کد مطلب: 6092
فرماندار شهرستان همدان جذب سرمایه‌گذاران فرا استانی را از نکات مهم و مورد توجه برای عمران و آبادانی شهر همدان دانست و بر آماده‌سازی بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد.

1180

حسن قهرمانی‌مطلق جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه آن‌ها را از ضروریات پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین عنوان کرد و گفت: این امر با تعامل و همت بلند مدیران مجموعه‌های مختلف استان میسر خواهد شد.

وی در خصوص آغاز سرمایه‌گذاری در همدان اظهار کرد: سرمایه‌گذارانی برای ساخت مجموعه‌هایی مانند هتل حداقل پنج ستاره و یک فروشگاه بزرگ مرکزی با واحدهای تجاری برنددار، در همدان اعلام آمادگی کرده‌اند که با استقبال شهرستان، مجموعه استان و استاندار مواجه شده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه کل این پروژه در هشت هکتار انجام می شود و اشتغالزایی بالایی نیز دارد، افزود: تیم افراد سرمایه‌گذار با انجام بررسی‌های لازم در همدان مستقر شده و قرار شده در آینده نزدیک کار خود را شروع کنند.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در همدان 300 تا 400 میلیارد تومان است، افزود: این سرمایه‌گذاران شامل سرمایه‌گذاران داخل استان و سرمایه‌گذاران مقیم خارج از کشور هستند.

قهرمانی مطلق در خصوص زمین در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها اذعان کرد: فعلاً در خصوص زمین تصمیمی اتخاذ نشده اما این موضوع در حال پیگیری است.

وی در پایان افزود: سرمایه‌گذاران در زمینه گردشگری و اقتصادی سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار