آخرین اخبار

14. دى 1392 - 9:26   |   کد مطلب: 6062
رئیس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با بیان اینکه سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای خودروها و موتورسیکلت‌های فرسوده از دی ماه سالجاری حذف شد، از آغاز شمارش معکوس حذف سهمیه بنزین موتورهای فاقد پلاک ملی خبر داد.

به گزارش آوای فامنین به نقل از مهر: رئیس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با بیان اینکه سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای خودروها و موتورسیکلت‌های فرسوده از دی ماه سالجاری حذف شد، از آغاز شمارش معکوس حذف سهمیه بنزین موتورهای فاقد پلاک ملی خبر داد.

سيد مجتبي شفيعي در تشریح آخرین وضعیت حذف سهمیه بنزین 400 تومانی برخی از خودروها و موتورسیکلت‌های فرسوده، گفت: سهميه بنزین نیمه یارانه ای وسايل نقليه فرسوده از دی ماه سالجاري واريز نشده و كارت های سوخت آنها شارژ نخواهد شد.

رئیس ستاد مديريت حمل‌ و نقل و سوخت کشور با یادآوری اینکه سهميه بنزین موتورسيكلت‌هاي بالاي 15 سال و خودروهاي سواري فرسوده بالاي 25 سال شهر تهران از دی ماه سالجاري واريز نشده و كارت سوخت آنها شارژ نخواهد شد، تصریح کرد: از آنجا كه در كارت سوخت اين خودرو و موتورسيكلت‌ها سوخت ذخيره وجود دارد، از اين ماه به هيچ وجه كارت سوخت آنها شارژ نخواهد شد و ذخيره بنزین این دسته خودروها تا پايان سال اعتبار دارد و پس از آن هيچ اعتباري نخواهد داشت.

این مقام مسئول با بيان اينكه موتورسيكلت‌هاي فاقد پلاك ملي نيز در سراسر كشور شامل اين حذف سهميه سوخت خواهند بود، بیان کرد: وزارت نفت در حال تكميل اطلاعات است تا قطع سهميه سوخت اين موتورسيكلت‌ و خودروها از دي ماه جاري در دستور كار قرار بگيرد و به طور قطع اجرا خواهد شد.

وي در پایان با اعلام اینکه پلاك گذاري موتورسيكلت‌ها حدود هشت سال است كه انجام مي‌شود و ممكن است موتورسيكلت‌هاي فاقد پلاك هنوز به سن فرسودگي نرسيده باشند، خاطرنشان کرد: يك ماه به دارندگان موتورسيكلت‌هاي فاقد پلاك ملي كه به سن فرسودگي نرسيده، فرصت داده شده كه نسبت به پلاك‌گذاري اقدام كنند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار