آخرین اخبار

9. دى 1392 - 15:27   |   کد مطلب: 5989
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در مجلس سوگواری هیئت حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان اظهار داشت:در فتنه 88 خودی ها،بازیگر سناریوی دشمن شدند.

به گزارش آوای فامنین به نقل از روابط عمومی  تبلیغات اسلامی ،حجت الاسلام مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در مجلس سوگواری هیئت حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان اظهار داشت:در فتنه 88 خودی ها،بازیگر سناریوی دشمن شدند.

حجت الاسلام مهدیان در جمع عزاداران هیت حضرت ابوالفضل(ع) به عاملان فتنه ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت:فتنه 88 دشمن در لباس نیروهای خودی و به صورت پنهان آمده بود تا نظام را دچار آسیب جدی کند.به عبارتی دیگر،در فتنه 88 خودی ها،بازیگر سناریوی دشمن شدند.آنها با زير پاگذاشتن قانون در مقابل نظام قد علم کردند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در ادامه به نقش ولی فقیه در واقعه پرداخت و بیان داشت:در مقابل اين فتنه گران و قانون شکنان رهبر معظم انقلاب اسلامي با مديريت اسلامي خود،نظام را حفظ کرده و نه تنها نگذاشتند اين حوادث نظام را به خطر اندازد،بلکه از اين تهديدات،‌فرصت افزايش پشتوانه مردمي نظام را فراهم نمودند.
مديريت هوشمندانه مقام معظم رهبري در اين دوران،خنثي کننده يک بحران جدي در کشور بود.حادثه عظيم 9 دي و راهپيمايي 22 بهمن پس از ماهها مظلوميت انقلاب و رهبري و جنگ رواني تبليغاتي و رسانه‏اي همراه با دروغ و تهمت،توانست سيماي مقتدر نظام اسلامي و پايگاه عظيم مردمي و اعتماد ملت به انقلاب و مقام معظم رهبري را به نمايش بگذارد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار