آخرین اخبار

8. دى 1392 - 14:15   |   کد مطلب: 5945
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین:" به مناسبت بزرگداشت روز تاریخی نهم دی ماه دوشنبه 9/10/92 همایش بزرگی درسطح شهرستان فامنین برگزار خواهد شد".

  مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین در نهمین جلسه شورا ی آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر صلح و دوستی نبی اکرم (ص) و شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) به واقعه نهم دی ماه سال 88اشاره کرد و گفت :" هیچ گاه نباید فتنه 88را فراموش کرد ".

    علی رستمی اظهارداشت :" به مناسبت بزرگداشت روز تاریخی نهم دی ماه فردا دوشنبه 9/10/92 همایش بزرگی درسطح شهرستان فامننی برگزار خواهد شد".

   وی با توجه به هفته سواد آموزی گفت :" درشهرستان فامنین 370نفر بیسواد داریم که سعی داریم این آمار را به حداقل برسانیم".

   حجت الاسلام و المسلمین مهدیان سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از زحمات آموزش و پرورش ،سواد آموزی را مهم برشمرد و گفت :"همه باید دست به دست هم دهند تا بیسوادی ریشه کن شود ".

   وی درباره نهم دی گفت :" نهم دی ماه باید به صورت یک گفتمان تاریخی درآید".

    فرماندار فامنین با اشاره به این که امروز مرکز آموزش فنی و حرفه ای درشهرستان رسما کار خود را شروع کرد گفت :"درچند روز اخیر ما شاهد شروع به کار سازمان نظام مهندسی  و تعاون روستایی درشهرستان بودیم و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح دفتر صداو سیما درشهرستان باشیم".

   حسینی افزود :" درصورت لزوم برای ریشه کنی بیسوادی از امکانات تمام ادارات استفاده خواهیم کرد".

   محرابی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به این که تعداد 21مرکز آموزشی دراستان داریم گفت :" امروز نمایندگی فنی و حرفه ای درفامنین استارت خورد و هدف آن را ارائه خدمت به مردم شهرستان برشمرد".

 

منبع خبر :   روابط عمومی و اطلاع رسانی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار