آخرین اخبار

7. دى 1392 - 13:57   |   کد مطلب: 5909
م.ر.سيخونكچي

 م.ر.سيخونكچي: معاون وزير امور خارجه كشورمان مسئول تشريفات مجمع تشخيص مصلحت نظام را مسئول دانسته‌اند. ايشان گفته كه تقصير مسئول تشريفات مجمع است كه آن خانم اروپايي در ديدار با آقاي هاشمي رفسنجاني از جايش بلند نشده است. يكبار ديگر جمله بالا را بخوانيد و به اين فكر كنيد كه مسئول تشريفات بدبخت دقيقاً چه تقصيري داشته است؟!

اما خب بالاخره معاون وزير خارجه كشورمان كه حرف الكي نمي‌زند. آن هم در وزارت‌خانه‌اي كه پر از ديپلمات كاركشته است و در همين مدت اندك افتخاراتي چون توافقنامه ژنو را قلپي براي ما به ارمغان آورده است. بنابراين در راستاي اينكه تقصير مسئول تشريفات مجمع بوده است ولاغير، راهكارهاي زير براي اينكه دوباره چنين اتفاقي نيفتد پيشنهاد مي‌دهيم، باشد كه مقبول بيفتد.

راهكار اول

براي اينكه اين مشكل و خيلي مشكلهاي ديگر كه تا حالا اتفاق نيفتاده ولي ممكن است بيفتد از بيخ رفع شود، پيشنهاد مي‌دهيم اصلاً صندلي را از آكسسوار صحنه ديدارهاي دپلماتيك حذف كنيد! اينجوري هم ديگر كسي نمي‌تواند اصلا بنشيند تا پا نشود، و هم اينكه ديدارها به علت خستگي طرفين زودتر تمام مي‌شود و همه به كار و زندگي‌شان مي‌رسند.

راهكار دوم

البته قبول داريم كه راهكار بالا هميشه اجرايي نيست. مخصوصاً با توجه به ميانگين سن در ميان مسئولان دولتي نمي‌توان چنين انتظاري داشت! بنابراين پيشنهاد مي‌دهيم در اين موارد براي طرف خارجي صندلي نگذارند. ضمناً يك نفر هم از پشت دوربينها هي دستش را به نشانه دماغ سوخته مي‌خريم براي مسئول اروپايي كه سيخ ايستاده است تكان دهد تا بفهمد قضيه چه خبر است!

راه كار سوم

پيشنهاد ديگرمان اين است كه مسئول تشريفات مجمع كمي به توصيه‌هاي كودك درونش توجه كند و يك عدد پونز را روي صندلي طرف اروپايي قرار دهد. حالا طرف هرچقدر دلش خواست پا نشود! اصلاً هرچه قدر دوست دارد بنشيند، اصلاً انقدر بنشيند كه...!

راهكار چهارم

شخص مسئول تشريفات مجمع تشخيص با يك عدد بادكنك باد شده و يك عدد سوزن ته گرد(نترسيد اينبار از سوزن ته گرد قرار است استفاده‌هاي ديگري شود!) پشت صندلي مسئول اروپايي قايم شود و همزمان با ورود حاج آقا، بپرد بيرون و بادكنك را محكم بتركاند. مسئول اروپايي حتي اگر خانم هم نباشد بعيد است بتواند از جايش بلند نشود!(در اين روش حتماً بايد با خود حاج آقا هماهنگ شود وگرنه...)

راهكار پنجم

مسئول تشريفات مجمع تشخيص يك كپي از صفحه شخصي مسئول اروپايي را همراه با يك كپي از كامنتهايي كه ايراني‌ها پاي صفحه شخصي خانم ليما(مجري قرعه‌كشي جام‌جهاني) گذاشته‌اند را به مسئول اروپايي نشان دهد و اعلام كند كه بصورت كاملاً اتفاقي امكان لو رفتن صفحه شخصي ايشان هم وجود دارد. پيش‌بيني مي‌شود بدون نياز به هيچگونه توضيح اضافي، مسئول اروپايي حاضر مي‌شود تا ته ديدار ايستاده بماند!

پ.ن: از اين راهكارها در بند و بساط ما زياد است اما به همه مسئولين توصيه ميكنيم بعنوان بهترين راهكار صحيفه امام خميني را خوانده و با خوي استكباري كشورهاي غربي دوباره آشنا شوند تا در اينگونه مواقع بجاي اينكه همديگر را مسئول بدانند، باور كنند كه اگر به برخي‌ها زيادي رو بدهي از اين غلطها مي‌كنند. مشكل از مسئول تشريفات مجمع نيست، مشكل از رويي است كه اروپايي‌ها پيدا كرده‌اند. مشکل از مسپول تشریفات هیچ جایی نیستُ مشکل از تشریفات زیادی این چند ماه است!

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار