آخرین اخبار

5. دى 1392 - 14:03   |   کد مطلب: 5847
رسول مرادي از تيراندازي سارقان مسلح در سه شنبه شب به طرف يک دستگاه اتوبوس حامل مسافر خبر داد و افزود: بر اساس اعلام مرکز فرماندهي و کنترل انتظامي همدان، مبني بر تيراندازي دو دستگاه خودرو به طرف يک دستگاه اتوبوس حامل مسافر در محدوده تجرک فامنين و متواري شدن آنها به سمت همدان، مأموران ناجا وارد عمل شدند.

به گزارش آوای فامنین  رسول مرادي از تيراندازي سارقان مسلح در سه شنبه شب به طرف يک دستگاه اتوبوس حامل مسافر خبر داد و افزود: بر اساس اعلام مرکز فرماندهي و کنترل انتظامي همدان، مبني بر تيراندازي دو دستگاه خودرو به طرف يک دستگاه اتوبوس حامل مسافر در محدوده تجرک فامنين و متواري شدن آنها به سمت همدان، مأموران ناجا وارد عمل شدند.

وي گفت: در همين راستا بلافاصله تمام محورهاي عبوري توسط اکيپ‌هاي انتظامي شهرستان همدان مسدود شد.
فرمانده انتظامي شهرستان همدان افزود: خودروها با سرعت سرسام‌آور و بدون توجه به موانع و تابلوهاي هشداردهنده و حتي ايست مأموران در پليس راه به طرف همدان در حرکت بودند که توسط عوامل پليس راه مورد تعقيب قرار گرفتند.
وي ادامه داد: به محض ورود سارقان به شهر همدان، طرح مهار و مسدود شدن معابر انجام شد.
مرادي با اشاره به بي‌توجهي سارقان به ايست پليس و تلاش براي فرار از معرکه گفت: در نتيجه تعقيب و گريز و پرسينگ انجام شده يکي از خودروهاي پژو 405 در شهرک فرهنگيان متوقف شد.
وي ادامه داد: البته راننده اين خودرو، با استفاده از تاريکي هوا مبادرت به فرار کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان همدان ابراز کرد: خودروي ال 90 به رانندگي يکي ديگر از سارقان، نيز به طرف منطقه باغ بهشت متواري شد که با محاصره منطقه توسط واحدهاي انتظامي مجبور به ترک خودرو شد.
به گفته وي اين سارق نيز قصد فرار داشت که با شليک چند تير هوايي زمين‌گير و در محاصره پليس قرار گرفت.
مرادي افزود: در بازرسي از خودروي اين سارق، يک قبضه سلاح شکاري تاشو ساخت ترکيه، که براي سرقت‌هاي مسلحانه استفاده مي‌شد به همراه دو عدد تير فشنگ کلت کشف شد.
وي با بيان اينکه نامبرده فردي غير بومي بوده که سابقه چندين فقره سرقت را داشته، ابراز کرد: نامبرده در تحقيقات مقدماتي اعتراف کرد که در سرقت‌هاي مهم شرکت داشته است.
فرمانده انتظامي شهرستان همدان تأکيد کرد: اين سارق معترف شد که خودروي پژو 405 را در شهريار استان البرز و به زور اسلحه مورد سرقت قرار داده است.
وي افزود: بنا به اعتراف نامبرده، خودروي ال 90 را نيز در ميدان آزادي تهران با تهديد سلاح سرد و کتک‌کاري راننده به سرقت برده است.
مرادي ابراز داشت: اين سارق، پس از سرقت پلاک يک خودرو، در يکي از شهرستان‌هاي استان‌هاي همجوار آن را جايگزين خودروي ال 90 مي‌کند.
وي ادامه داد: نامبرده در اعتراف اوليه مدعي شد، بيش از ده‌ها خودرو را از تهران و مرکز کشور سرقت کرده است.
فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان از تماس‌هاي مکرر مسافران اتوبوس به منظور تقدير از مجموعه ناجا در همدان خبر داد و افزود: مالکان خودروهاي سرقتي نيز براي تحويل ماشين خود و تقدير از مأموران ناجا به همدان آمدند.

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار