آخرین اخبار

5. دى 1392 - 8:51   |   کد مطلب: 5811
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین درسمینار مدیران که به مناسبت هفته سواد آموزی برگزارشده بود گفت :" با کنگ زنی مجتمع ورزشی 2000نفری نیاز دانش آموزان و جوانان شهرستان فامنین دررشته های مختلف ورزشی درآینده نزدیک برآورده خواهدشد

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین درسمینار مدیران که به مناسبت هفته سواد آموزی برگزارشده بود گفت :" با کنگ زنی مجتمع ورزشی 2000نفری نیاز دانش آموزان و جوانان شهرستان فامنین دررشته های مختلف ورزشی درآینده نزدیک برآورده خواهدشد:.

   علی رستمی از مدیران خواست تا به امر اقامه نماز جماعت درمدارس اهمیت دهند.

    وی به مساله بیسوادی اشاره کرد و از مدیران مدارس خواست تا با بررسی انواع راه کارهای ممکن تمام سعی و تلاش خود را درجهت جذب بیسوادان درسوادآموزی به کارگیرند تا شاهد ریشه کن شدن بیسوادی درجامعه باشیم.

    سرهنگ قاسمی با اشاره به انواع استفاده های علمی و پزشکی از انرژی هسته ای به دلایل ممانعت کشورهای غربی به استفاده ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای پرداخت و گفت:" از دلایل مهم دشمنی بیگانگان با ایران موقعیت استراتژیک و داشتن مردمی با فرهنگ و مسلمان  می باشد .دشمن با انجام  تبلیغات وپروژه های ایران هراسی می خواهد چهره ایران را زشت نشان دهد ".

    وی افزود :" قرارگرفتن ایران دربین دومخزن نفتی بزرگ  (دریای خزر و خلیج فارس )  ،قرار گرفتن بین دوبازار بین المللی ، داشتن ولی فقیه ، داشتن مذهب شیعه ،بالا بودن هوش ایرانیان ،و حفاظت انقلاب از ناحیه خداوند از مهمترین دلایل خشم و عصبانیت دشمنان است".

    قاسمی اظهار داشت :" 93درصد فتنه ها درزمان برگزاری انتخابات صورت می گیرد و در فتنه 88 سعی شد ناحق ،حق جلوه کند و این بصیرت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود که نقشه های دشمنان نظام را نابود کرد".

    معاون آموزش و نوآوری با تاکید بر تلاش مضاعف دربهتر اجرا شدن امتحانات نوبت اول گفت :" با توجه به تغییر درمحتوای کتب ،سئوالات طرح شده باید به روز باشند ،قبل از برگزاری امتحانات کلاس های رفع اشکال برگزارشود ".

    نقوی افزود :" به جهت لحاظ شدن سوابق تحصیلی دانش آموزان درکنکور سراسری ،از وجود مشاوران درامر راهنمایی و مشاوره تحصیلی درمدارس استفاده شود".

  ناصری کارشناس آموزش با اشاره به اهداف ارزشیابی کیفی توصیفی و روند اجرای آن به عدم برگزاری امتحان برای کلاس های توصیفی که یکی از اهداف ارزشیابی توصیفی می باشد تاکیدکرد. وی همچنین به پیگیری طرح ها و برنامه های دوره ابتدایی ،ضرورت تشکیل کارگاه های آموزشی و عدم تحقق برخی از آنها اشاره کرد.

درادامه برخی از مدیران فعال حوزه سواد آموزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

درپایان از زحمات چندین ساله آقای مجتبی ایمانی درسمت معاونت آموزش اداره آموزش و پرورش شهرستان فامنین تقدیر شد.همچنین از زحمات سی ساله آقای مصطفی خلیلی که بازنشسته شدند قدردانی شد.

منبع خبر :   روابط عمومی و اطلاع رسانی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار