آخرین اخبار

1. دى 1392 - 9:00   |   کد مطلب: 5692
به گزارش آوای فامنین به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین محسن ثابتی امام جمعه محبوب شهرستان فامنین در مجمع عمومی مربیان قرانی به ایراد سخنرانی پرداختند.

عادل قلی پور کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فامنین در توضیح این خبر افزود: با توجه به گردهمایی مربیان قرانی شهرستان در محل مؤسسه قرآنی و مردمی شهرستان فامنین در محل این مؤسسه حجت الاسلام و المسلمین ثابتی امام جمعه محترم شهرستان ضمن حضور در جمع مربیان به ایراد سخنرانی در مورد فضیلت قرآن و قرآن اموزی داشتند.وی اظهار داشت:اعمال صالح و تعلیم و تربیت قرآن آموزان برای اینان پاداش و اجری بزرگ بهمراه دارد.حجت الاسلام ثابتی به کم توجهی مسئولین به فعالیتهای قرانی اشاره کرد و افزود:کم توجهی به قرآن بستگی به معرفت اشخاص دارد.نباید کم توجهی مسئولین باعث دلسردی شما مربیان شود.

حجت الاسلام ثابتی در بین سخنان خود به اهمیت اهتمام خانواده ها به فراگیری قرآن پرداخته و اثرات آن را در بین افراد خانواده و بالطبع اجتماع مؤثر دانسته و بیان نمودند که جامعه ای موفق و ایده آل خواهد بود بود که دستورات قرآنی را فرا گرفته و عامل به آنها باشد. ایشان در ادامه به نقش مربیان قرآنی در این مسیر اشاره کرده و با بیان روایاتی از اهل بیت علیهم السلام جایگاه مربیان قرآنی را تشریح نمودند. در پایان ایشان از زحمات مسئول و کارمندان مؤسسه قرانی آل یاسین به جهت تعلیم و اشاعه فرهنگ قرانی در بین شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار