آخرین اخبار

1. دى 1392 - 8:36   |   کد مطلب: 5683
مدیرعامل سابق آب و فاضلاب استان افتتاح تصفیه‌خانه‌ها را از پروژه‌های مهم آبفادانست و گفت: تنها فامنین فاقد تصفیه‌‎خانه است که این پروژه نیز در حال پیگیری است.

به گزارش آوای فامنین به نقل از فارس :مرتضی عزالدین در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان همدان جمعیت زیر پوشش آبفای شهری همدان را 99.5 درصد جمعیت شهرهای استان دانست و گفت: در بخش فاضلاب 64 درصد جمعیت شهرهای استان همدان زیر پوشش شبکه‌های فاضلاب هستند.

وی تصریح کرد: 106 کیلومتر از شبکه توزیع آب استان اصلاح شده و 88 کیلومتر شبکه توزیع آب توسعه یافته است.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب استان همدان اصلاح و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب را 140 کیلومتر عنوان کرد و گفت: روند کاهش آب بدون درآمد نیز از 30 درصد به 26 درصد رسیده است.

عزالدین با اشاره به حفر و تجهیز 17 حلقه چاه در سطح استان، بیان داشت: 18 کیلومتر خط انتقال آب نیز اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در بخش انشعابات فاضلاب 41 هزار و 846 انشعاب فاضلاب و در بخش انشعابات آب نیز 51 هزار انشعاب آب واگذار شده است.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در سال 92 با وجود اینکه اعتبارات ماده 10 و 12 به شرکت آبفا پرداخت نشد، اما با کمک 9 میلیارد تومانی که به این شرکت شد شاهد رشد خوبی در اعتبارات بودیم.

عزالدین با بیان اینکه در بخش اعتبارات فاضلاب سال به سال شاهد رشد بوده‌ایم، ادامه داد: در سال 92 پس از استان خوزستان بیشترین میزان فروش اوراق مشارکت را داشتیم که مبلغ آن 12.5 میلیارد تومان بود.

وی افتتاح تصفیه‌خانه‌ها را از پروژه‌های مهم آبفای استان دانست و گفت: تنها فامنین فاقد تصفیه‌‎خانه است که این پروژه نیز در حال پیگیری است.

مدیرعامل آب و فاضلاب همدان نیز اذعان داشت: رویکرد برون‌سازمانی، منابع انسانی، کاهش آب بدون درآمد، اصلاح رفتار مشترکان، اصلاح ابزاری و نهادینه‌سازی الگوی مصرف از جمله برنامه‌های این شرکت در آینده است.

سیدهادی حسینی‌بیدار متذکر شد: این شرکت بر اساس اصول پنج‌گانه برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج امکانات و منابع، مدیریت و رهبری و نظارت و کنترل پیش خواهد رفت.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار