آخرین اخبار

21. آذر 1392 - 9:18   |   کد مطلب: 5493
مراسم افتتاح کلاس هوشمند دبستان رافت با حضور مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان و همزمان با جشنواره روز بدون کیف و فعالیهای متنوعی مانند نقاشی همگانی ، نمایشگاه نقاشی و دست سازه های دانش آموزان این دبستان برگزار گردید.

با همت آقای ابراهیم کشوری و یاری بی دریغ دهیار ، شورا و خیرین محترم روستاهای دهلق و حسام آباد ، و با جذب حدود شصت میلیون ریال کمک مردمی ، دانش آموزان این روستاها از این به بعد از تجهیزات هوشمندسازی در آموزش خود بهره خواهند برد.

مراسم افتتاح کلاس هوشمند دبستان رافت با حضور مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان ، دهیار ، شورا و خیرین محترم روستای دهلق ، همزمان با جشنواره روز بدون کیف و فعالیهای متنوعی مانند نقاشی همگانی ، نمایشگاه نقاشی و دست سازه های دانش آموزان این دبستان برگزار گردید.

 

ضمنا در طی این مراسم از ، دهیار ، شورا و خیرین محترم روستا همچنین همکاران گرامی مجتمع با لوح تقدیر به رسم یادبود و دانش آموزانی که نقاشی ها و دست سازه های برتر ارائه کرده بودند با جوائزی از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تقدیر به عمل آمد و ایشان سخنانی در مورد کارهای زیربنایی اخیر انجام شده در شهرستان ایراد نمودند.

 

با تشكر ويژه  از آقاي احمد خليلي ، خانم محمدي و سایر عوامل دست اندرکار برگزاری مراسم مذکور.

 

منبع خبر :   کارشناسی هوشمندسازی مدارس شهرستان فامنین


beheshti copy

gpic65_1 gpic65_2 gpic65_5 gpic65_6

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار