آخرین اخبار

19. آذر 1392 - 14:31   |   کد مطلب: 5431
فرماندار شهرستان فامنین از راه‌اندازی مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان فامنین به طور ثابت خبر داد.

سیدرسول حسینی ، از راه‌اندازی مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان فامنین به طور ثابت خبر داد و افزود: مهارت‌آموزی یکی از عوامل بسیار مهم در امر اشتغال و ارتقای مهارت شاغلان در بخش‌های مختلف بوده و ارائه این آموزش‌ها در شهرستان یکی از راهکارهای مهم کمک به اشتغال جوانان و بهبود ارائه خدمات توسط شاغلان است.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات انجام شده در زمینه اشتغال و تقاضای کارجویان برای اشتغال، به دلیل نداشتن مهارت‌های لازم، اشتغال جوانان و حتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با مشکلات فراوان روبرو شده است.

فرماندار فامنین اذعان کرد: تاکنون در این شهرستان آموزش‌های مهارتی به صورت ثابت ارائه نشده است و این امر یکی از خواسته‌های به حق کارجویان شهرستان فامنین است.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسات و مذاکرات متعدد با اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و کمک مدیر‌کل اداره متبوع مقرر شد این آموزش‌ها در شهرستان راه‌اندازی شده و یک نفر به عنوان مسئول پیگیری راه‌اندازی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان فامنین معرفی شود.

حسینی یادآور شد: با توجه به نیازسنجی انجام شده در شهرستان فامنین حرفه‌های زیادی از جمله قالیبافی، پرورش قارچ، کامپیوتر، خیاطی و... متقاضیان زیادی برای آموزش و ورود به بازار کار دارند.

وی در پایان با تشکر از مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خواستار تسریع در امور مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان شد.

منبع: فارس

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار