آخرین اخبار

18. آذر 1392 - 8:34   |   کد مطلب: 5398
رئيس فدراسيون بازيهاي بومي محلي به ضرورت بيمه ورزشکاران روستايي اشاره کرد و افزود:اين افراد به واسطه محروم بودن از امکانات استاندارد ورزشي نياز مبرمي به بيمه دارند.

جعفري،رئيس فدراسيون بازيهاي بومي محلي به ضرورت بيمه ورزشکاران روستايي اشاره کرد و افزود:اين افراد به واسطه محروم بودن از امکانات استاندارد ورزشي نياز مبرمي به بيمه دارند و آمار در شهرستان فامنين نشان از بيمه 38 نفر ورزشکار روستايي  دارد که بايد افزايش يابد چرا که علاوه بر نياز ورزشکاران به بيمه شدن امکانات ورزشي واگذاري شده به شهرستانها نيز بر اساس آمار بيمه شدگان ورزشکار هر شهرستان است.

آقای جعفری در بیانات خودبه این نکته اشاره داشتند که مدیریت در بخش مالی صرف هزینه کردن نیست بلکه باید چالش های آینده را در نظر بگیریم .

افتخار ما ایرانیان به این است که ما را به فرهنگ میشناسند به همین علت ما به ورزشهای سنتی فرهنگی به صورت ویژه نگاه میکنیم .در تقسیم کار برنامه روستایی کار ما مدیریت میباشد و بخش دیگر و مهم بر عهده دهیاران است .

در پایان ایشان به شهرستان فامنین یک تخته تشک کشتی و یک تخته تاتامی رزمی تخصیص داد .

فرماندار فامنين نیز در اين مراسم از شروع بکار هيئت ورزشي روستايي عشايري از سال 90 در فامنين خبر داد و افزود:با حضور ورزشکاران شهرستان در مسابقات استاني و کشوري مقام هايي را به شرح ذيل کسب نموده ايم:

راه يابي بانوان شهرستان به مسابقات کشوري در رشته تنيس روي ميز،کسب مقام سوم تنيس روي ميز استان،قهرمان 3 دوره دال پلان استان،کسب مقام سوم هفت سنگ و طناب کشي استان.

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار