آخرین اخبار

14. آذر 1392 - 11:04   |   کد مطلب: 5303
مدير کل فني و حرفه اي استان گفت:راهبرد اين سازمان گسترش دوره هاي آموزشي مي باشد تا بتوانيم در راستاي تحقق شعار سال، گام موثري برداشته باشيم.

نشست فرماندار فامنين با مدير کل فني و حرفه اي استان با هدف طرح و رفع مشکل نبود مرکز آموزشي فني و حرفه اي در شهرستان برگزار گرديد.

حسيني در اين نشست از وجود بيش از 1600 نفر قالي باف در شهرستان خبر داد که از اين تعداد تنها 20 نفر بيمه شده اند و دليل بيمه نشدن ساير اين افراد نداشتن مدرک مهارت فني مي باشد و اين افراد به دليل بعد مسافت بين فامنين و مراکز آموزشي فني و حرفه اي استان از شرکت در اين کلاسها صرف نظر ميکنند.

فرماندار فامنين از اتمام کار اسکلت و سفت کاري ساختمان فني و حرفه اي فامنين خبر داد و افزود:تا افتتاح اين ساختمان در فامنين اين فرمانداري آمادگي تامين فضاي آموزشي براي برگزاري کلاسهاي فني و حرفه اي را دارد.

در ادامه محرابي،مدير کل فني و حرفه اي استان از برآورد 9/000/000/000 ريالي هزينه براي تکميل ساختمان فني و حرفه اي فامنين خبر داد و اظهار داشت:با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر نامگذاري سال به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي،راهبرد اين سازمان گسترش دوره هاي آموزشي مي باشد تا بتوانيم در راستاي تحقق شعار سال گام موثري برداشته باشيم.

محرابي از تحقق صد درصدي اشتغال اداره فني و حرفه اي فامنين در سال 92 خبر داد و خبر خوشحال کننده اين نشست اعطاي سهميه نمايندگي فني و حرفه اي به فامنين تا زمان تکميل ساختمان نيمه کاره فني و حرفه اي بود که توسط آقاي محرابي داده شد.

84461DSC06126

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار