آخرین اخبار

4. آذر 1392 - 10:52   |   کد مطلب: 5038
حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در جمع اولیاء و مربیان مدرسه زینبیه ماماهان سخنرانی کرد.

حجت الاسلام مهدیان در سخنانی به اهمیت آموزش نماز به فرزندان اشاره کرد و بیان داشت:مراقب اعمال و رفتار فرزندان خود باشیم و در تربیت آنها به سبک اسلامی کوشا باشیم.از سن 7 سالگی آموزش نماز به آنها را آغاز کنیم و آنان به خواندن نماز تشویق نمائیم.والدین در بالا بردن سطح آگاهی دینی فرزندان و آموزش احکام به آنها سعی و تلاش نمایند.وی خاطر نشان کرد:پرداختن به نماز نیازمند آن است که سایر فعالیتهای کودک مانند:درس و بازی و تماشای تلویزیون و ورزش و.. را برنامه ریزی کنید که هرچیزی در جای خود و به اندازه کافی انجام شود و پرداختن بیش از حد به یکی از آنها منجر به تعطیلی دیگری نشود،مثلا" اوقات بازی و ورزش خارج از وقت نماز باشد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در ادامه به عوامل موثر در تشویق کودکان به خواندن نماز پرداخت و اظهار داشت:یکی از ابزارهای مهم،خواندن نماز در معرض دید فرزندان است،استفاده از سجاده و چادر نماز زیبا و متحدالشکل،دعوت از کودکان به خواندن نماز با خوش اخلاقی و خوشرویی،پخش صدای اذان در منزل و.. می تواند در ترغیب و تشویق فرزندان به خواندن نماز تاثیرگذار باشد.

و ادامه داد:اعمال ماست که در رفتار و تربیت فرزندان نقش اساسی دارد،امر کردن به فضائل مهم است اما آن رفتاری که ما هم اکنون انجام می دهیم،بعنوان الگو و راهنمای آنهاست.هزینه کردن برای فرزندان برای حفظ دین،قرآن و اسلام باشد.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار