آخرین اخبار

30. آبان 1392 - 10:01   |   کد مطلب: 4869
فرمانده سپاه ناحیه فامنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام شهدا و بسیجیان سلحشورگفت: در پنجم آذرماه 58 حضرت امام خمینی(ره) با دیدی وسیع و تدبیری بسیار زیبا فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را ابلاغ کردند.

به گزارش خبرنگار آوای فامنین:به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، فرمانده سپاه ناحیه فامنین در یک نشست خبری به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فامنین پرداخت.

سرگرد ابوالفضل برات زاده در این نشست با تسلیت ایام محرم و صفر و تبریک و تهنیت به بسیجیان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: در آستانه گرامیداشت هفته بسیج هستیم که این هفته از فردا آغاز و به مدت یک هفته با اجرای برنامه‌های مختلف در این بخش ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام شهدا و بسیجیان سلحشورگفت: در پنجم آذرماه 58 حضرت امام خمینی(ره) با دیدی وسیع و تدبیری بسیار زیبا فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را ابلاغ کردند.

سرگرد برات زاده در ادامه با تاکید بر اینکه از آغاز تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج تاکنون، این قشر به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند، گفت: این ارتش مخلص؛ همواره با پیروی از فرامین رهبرمعظم انقلاب در عرصه‌های مختلف دفاعی نیز نقش موثر و به‌سزایی داشته و دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: اگر امروز شاهد این هستیم که دشمن جرات نگاه کردن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد نشان از اقتدار و حضور آگاهانه بسیج در میادین مختلف است.

سرگرد برات زاده بیان کرد: در هفته بسیج با توجه به شرایط کنونی که وجود دارد باید از تمام ظرفیت‌های بسیج در این هفته استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: بسیج در عرصه امنیتی نقش مهمی ایفا کرده که تشکیل گردان‌های گردان های امام علی (ع)،امام حسین (ع) ،الزهرا(س) ، عاشورا ، بیت المقدس نشان از اقتدار بسیج بوده که با کلیه امکانات پشتیبانی، واکنش سریع و دیگر خصوصیات و ویژگی‌ها آماده مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن هستند.

وی در ادامه حضور بسیج در حوزه سیاسی را با بصیرت و آگاهی خوب و چشم‌گیر عنوان کرد و گفت: همواره در تمامی برنامه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... بسیج حضور مقتدرانه‌ای دارد که این خود نشان از آمادگی کامل بسیجیان در این زمینه ها دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین به برنامه های اجرایی هفته بسیج در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه، برگزاری یادواره شهدا اجتماع حماسی گردان های امام علی (ع)،امام حسین (ع) ،الزهرا(س) ، عاشورا ، بیت المقدس و اقشار بسیج ، نشست مشترک سرگروههای حلقه های صالحین با والدین اعضای حلقه ها ،برگزاری مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه زن و خانواده،برگزاری کارگاههای آموزش روش های اولیه پیشگیری از اعتیاد ، مهارت های زندگی ، سبک فرزند پروری و ارتباط مؤثر در خانواده ،برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع بسیج و حضور گسترده جوانان در راه حفظ آن،افتتاح مهد قرانی پایگاه صدیقه کبری همزمان 500با مهد قرآنی در سطح کشور ،یادواره شهدا ی پایگاه شهید کشوری،افتتاح و بازدید از طرح های 12 گانه اقتصاد مقاومتی ،اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان ،مسابقه تیر اندازی در بین بسیجیان و شورای حوزه شهید خواستان، افتتاح پایگاه مقاومت شهید صیاد شیرازی از برنامه‌های این هفته است.

سرگرد برات زاده در ادامه افتتاح سالن ورزشی صالحین و 9 دی همزمان با سراسر کشور ،افتتاح غسال خانه روستای دهلق،برگزاری مراسم دعای ندبه،میقات صالحین در میعادگاههای نماز جمعه ،سخنرانی فرماندهان محترم بسیج قبل از خطبه های نماز جمعه،ارائه مشاوره دینی و پزشکی در میعادگاههای نماز جمعه ،مسابقات قرانی ،نهضت روشنگری بسیج با موضوع تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فامنین بر شمرد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار