آخرین اخبار

21. آبان 1392 - 8:32   |   کد مطلب: 4701
محمد ناصر نيکبخت در اولين شوراي اداري مديران استانداري که با حضورمعاونين استاندار، فرمانداران و مديران ستادي استانداري برگزار شد، گفت: يکي از شعارهاي دولت يازدهم، تغيير است که طبيعي هم هست اما تغييرات شتابزده، بدون مطالعه و چکشي در نظر نيست.

محمد ناصر نيکبخت در اولين شوراي اداري مديران استانداري که با حضورمعاونين استاندار، فرمانداران و مديران ستادي استانداري برگزار شد، گفت: يکي از شعارهاي دولت يازدهم، تغيير است که طبيعي هم هست اما تغييرات شتابزده، بدون مطالعه و چکشي در نظر نيست.

وي ادامه داد: تغييرات مديريتي در تمام رده هاي معاونين استاندار، فرمانداران و مديران کل خواهد بود اما اين تغييرات، شتابزده، چکشي و به دور از شان و عزت همکاران نخواهد بود.
استاندار همدان با بيان اينکه عده اي از مديران تغيير خواهند کرد، افزود: وظيفه شرعي ما در اين تغييرات، حفظ شان انسان‌ها است و بي سبب هيچ کس را تغيير نمي دهيم و قبل از تغيير دلايل تغيير را به خود مديران خواهيم گفت.
نيکبخت اضافه کرد: البته 90 درصد مديران را هنوز تصميم به تغيير نگرفته ام پس مديران کار خود را با اميدواري و دلگرمي انجام دهند و اين دوره يک دوره آزمون هم هست به اين معني که اگر قرار است زمان کوتاهي باهم کار کنيم، اين مدت محکي براي سنجش فعاليت هاي شما است و عملکرد شما را نشان خواهد داد.
وي تصريح کرد: ما دين و اعتقادمان را به سفارش هيچ کس معامله نمي کنيم و خود بايد به جمع بندي درباره تغيير مديري برسيم و مهمترين معيار تغيير و تعيين مديران کارآمدي، اعتدال در مشي و تعهد لازم است.
استاندار تاکيد کرد: تمامي شقوق گفتمان دولت، منشور کاري ما خواهد بود و قالب کاري دولت قالب تنگ و نامناسبي نيست.
نيکبخت اظهار داشت: يکي از قالب‌ها تعادل است که قالب بسيار جالبي است و محکي است که همه مي توانند در آن آزمون دهند و تعادل و فاصله با افراط گرايي براي ما اصل است.
استاندار تصريح کرد: مشکل اصلي استان اشتغال است و همت همگاني اين است که تعداد بيکاران را کم کنيم و به اين منظور بايد با ايجاد انگيزه و در نظر گرفتن مشوق، بخش خصوصي براي فعاليت و ايجاد اشتغال در استان، دلگرم شود.
نيکبخت با بيان اينکه رئيس جمهور محترم سرباز پشت سر مقام معظم رهبري هستند، تاکيد کرد: بايد گفتمان دولت تدبير و اميد را اجرايي کنيم تا اميد مردم بيشتر و به نظام دلگرم تر شوند.
وي خاطر نشان کرد: ديانت، نجابت و عشق مردم به انقلاب و نظام و وجود عوامل و عناصر در تسهيل راه خدمت در استان همدان مي طلبد که بيشتر پيگير کار مردم باشيم و خدمات بيشتري به آنها ارائه دهيم.
استاندار در توضيح عوامل و عناصر تسهيل در راه خدمت در استان گفت: نماينده محترم ولي فقيه در استان، نعمتي براي استان است و نمايندگان استان در مجلس هم انسان هاي فهيم، دلسوز و مشوقي هستند و براي خدمت هر چه بيشتر به مردم قطعا مديران نيز از اين بستر و فرصت ها بايد استفاده لازم را داشته باشند.
نيکبخت ادامه داد: اين عوامل در کنار نزديکي استان به مرکز، قدمت و نام بلند استان و استعدادهاي نهفته و آشکار آن باعث مي‌شود مسئوليت ما بيشتر شود.
وي با تقدير و تشکر از علي محمد آزاد، استاندار پيشين و بيان اينکه آزاد انسان اخلاق مدار و شريفي است ، اظهار داشت: استان چالش زيادي ندارد اما بايد کار کنيم زيرا استان مطالبات زيادي از کشور دارد و از اول انقلاب تا کنون حقوقي دارد که پرداخت نشده است.
استاندار يادآوري کرد: در دوران دفاع مقدس استان همدان علاوه بر تقديم 8 هزار شهيد به انقلاب، استان پشتيبان جنگ هم بود و در آن شرايط استان به فکر ايثار و جنگ بود و حقوق استان پس از جنگ به نسبت استحقاقش پرداخت نشد.
نيکبخت اظهار کرد:  اميد است کشور به شرايط بسيار مطلوب برسد تا بتوانيم پاره اي مافات را جبران کنيم و استان بتواند به بخشي از مطالبات و حقوق خود دست يابد.
وي با تقدير از فرمانداران و عوامل اجرايي انتخابات به خاطر برگزاري انتخابات سالم و باشکوه گفت: فرمانداران در صورت جذب سرمايه گذار و پيگيري طرح هاي ملي و استاني و به نتيجه رساندن سريع طرح‌ها در نزد من نمره مثبت خواهند داشت.
استاندار خطاب به فرمانداران ادامه داد: با نمايندگان تعامل داشته باشيد و از ائمه جمعه همفکري بگيريد و نيروهاي جديد را براي خدمت به مردم آموزش دهيد و با رسانه‌ها همراهي داشته باشيد و نقد و انتقاد اصلاحي و دوستانه را بپذيريد.
نيکبخت با يادآوري بازديد خود از مجموعه استانداري گفت: آنچه در اين بازديدها مرا خوشحال کرد استخدام تعداد زيادي از فرزندان شهدا در استانداري بود زيرا اين قشر به نظام دلبسته اند و سيستم از آنها هيچ وقت آسيب نخواهد ديد.
وي در پايان سخنان خود خواستار مشارکت اداره کل هماهنگي هاي امور اقتصادي استانداري ، سازمان جهاد کشاورزي و معاون عمراني استانداري براي ساماندهي چاه هاي آب غير مجاز کشاورزي در شهرستان هاي استان شد.
در اين جلسه که نزديک به 4 ساعت طول کشيد، معاونان استاندار، فرمانداران و مديران کل ستادي استانداري به بيان عملکرد و مشکلات حوزه فعاليت خود با استاندار پرداختند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار